Skip to main content

Beste medewerker kpn,

mijn experia box V8 is van het ene op het andere moment stuk gegaan. Graag zou ik contact hebben met iemand over de oplossing, maar via de hulplijn 08000402 kom ik niet verder. Graag ontvang ik een vervangend kastje. 
 

vr. gr. Sieger 

Hoi @SIegerlos, welkom op het forum!  Niet handig als het ineens stuk gaat. Wat ervaar je precies met de V8 en hoe branden daarop de lampjes? Sowieso mag je de Experia Box een reset geven, in veel gevallen helpt dit. 

Kijk ook even naar de verbinding tussen de Experia Box en je aansluitpunt. Als dat een IS/RA is, kijk of de kabels niet stuk zijn en deze er goed in zitten. Als het glasvezel is, hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje? Als hier rode lampjes branden, maak dit kastje dan eens 2 minuten stroomloos. 

 

Als het probleem daarmee niet verholpen is, vul je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijken we hier verder naar.


Beste Erik, 

Dank voor je snelle reactie! Je voorstel om de box te resetten en de kabels te controleren heb ik al gedaan. Lampje power en wireless branden, rest niet. Is in de nacht van zaterdag op zondag er plotseling mee opgehouden, daarvoor heeft het 6 jaar goed, zonder problemen, gefunctioneerd. Er heeft verder niemand aan gezeten. 
 

ik hoor graag van je,

groet Sieger 


Helder, @SIegerlos en dank voor de toelichting. Wil je gegevens achterlaten in je Forum Profiel, zoals Erik je al vroeg? Dan kunnen we meekijken. Het gaat dan om de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer.


Hoi Bart, dank voor je bericht. Gegevens zijn aangevuld. Ik hoor graag van je! 
gr. Sieger 


Hoi @SIegerlos Ik heb 'm net eens doorgemeten en ook aan onze kant van de lijn blijkt dat er iets niet in orde is. We gaan je Experia Box vervangen. Je kunt morgen na half drie een ander exemplaar afhalen. Alle details erover staan in een sms, die je inmiddels hebt ontvangen. 


Hoi Bart, sms-bericht is ontvangen. Bedankt voor de snelle actie en de geboden oplossing! Top! Ik ga er van uit dat het hiermee opgelost moet zijn.
Fijne avond nog! Groet Sieger 


Reageer