Skip to main content
Beantwoord

Experiabox file server maakt bestanden corrupt

• May 29, 2021
  • 27 reacties
  • 425 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

27 reacties

• Auteur
  • Helper
  • June 2, 2021

No even een laatste update. Op mijn windows 10 desktop computer is het totaal onbetrouwbaar. Momenteel ziet Windows de share op de experia box niet meer. Op mijn Windows 10 laptop computer lijkt het wel te werken. Jammer, het ziet er naar uit dat ik betererommel moet kopen :)

• June 2, 2021

No even een laatste update. Op mijn windows 10 desktop computer is het totaal onbetrouwbaar. Momenteel ziet Windows de share op de experia box niet meer. Op mijn Windows 10 laptop computer lijkt het wel te werken. Jammer, het ziet er naar uit dat ik betererommel moet kopen :)

Je hebt simpelweg NAS nodig, en die functionaliteit draaien op je huidige ExperiaBox is een brug te ver voor die ExperiaBox moet je concluderen. Naast je ExperiaBox heb nog een apparaat nodig wat 24/7 aanstaat, of je moet zoals anderen al aangeven een andere extra/router gaan gebruiken die nog wel fatsoenlijk SMB3.1 enz ondersteunt. Ik persoonlijk zou voor 32GB en licht gebruik een RaspberryPi gebruiken met gratis NAS software zoals OpenMediaVault. Ik had vroeger NAS op mijn smartphone op de extra SDcard van 32GB, maar de app/software is al lang niet meer in google play beschikbaar, kon ook maar tot SMBv1.