Skip to main content

Dag allemaal,

 

na ongeveer 7 pogingen met de klantenservice ben ik ten einde raad..

Het probleem:

Rond november heb ik 2 wifi versterkers geïnstalleerd (experia wifi), dit werkte uitstekend , toegevoegd via de KPN thuis app, zonder problemen.

Vorige week moest ik echter de Experiabox resetten, omdat ik mijn beheerderswachtwoord niet meer wist.

 

Vanaf die reset begon de ellende. Opeens had ik twee ssid’s, die later weer één werden en had ik zeer trage wifi icm met de versterkers.

Samen met de klantenservice heb ik nu denk wel 30x zowel de versterkers als de experiabox gereset, maar zodra ik de versterkers toevoeg is het weer drama met de wifi.

Verder wat ik frappant vind is dat ook al reset ik de experiabox (zonder aangesloten kabels en versterkers) dat iedere keer mijn zelf ingestelde wifi naam naar voren komt en niet de standaard wifi  naam op de achterkant vd experiabox (die ene met dat ononthoudbare wachtwoord).

Het lijkt er net op of na een reset de experiabox instellen synchroniseert met KPN of ik ben helemaal gek.

 

Kan iemand hier helpen?


groet,

 

S1GNZ

Ik begrijp het volledig. Mijn collega gaat het onderzoeken. Want als het gaat niet helemaal goed met de samenwerking, maar het fijne weet ik er niet van. Als ik wat hoor, hoor je dat van mij. Mocht jij wat horen, wil je dat ook delen?