Skip to main content

Ik wou vandaag een paar kabels wisselen rondom mijn modem. 

Nadat al mijn kabels ingestoken waren wou ik mijn modum opnieuw opstarten, maar deze gaat niet aan. 

Er branden geen lichtjes of iets anders, maar de stroom doet het nog want een lamp ernaast doet het nog. 

 

Ik heb al geprobeerd alles terug te zetten naar wat het hiervoor was, maar niks werkt. Kan het zijn dat het apparaat zojuist misschien kapot is gegaan? 

Ha @ReinierJongerius, welkom! Balen dit.. Heb je de Experia Box al eens gereset? Normaliter gaan ze niet zomaar stuk, maar het kan natuurlijk. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


@Marcia_ ik heb mijn profiel aangevuld. Mijn klantnummer weetik althans niet


Ik zie dat er al een ticket aangemaakt is, heel goed. Verder kan ik op dit moment heel weinig voor je doen, ben ik bang 😞. Probeer zelf toch nog eens te checken of de bekabeling goed zit en of er wellicht een kabel beschadigd is. Welke kabels heb je veranderd?


Beste @ReinierJongerius, ik zie geen ticket meer. Werkt het weer naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?