Skip to main content

Ik heb een smart deurbel met daarbij een extra bel (chime)voor als mijn telefoon niet werkt, deze krijg ik niet gekoppelt aan de video deurbel omdat 2,4 Ghz nodig is en via V10 box pakt de bel dat niet.

Heb van alles al gedaan maar lees op internet vele berichten dar bel en V10 box niet samen werken

Ik wil dus graag een ander modem

Kan op geen enkele manier in contact komen met de klantenservice...grrrrrrrrr

Wie kan mij helpen

Li


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Lilian59 , wees blij dat je de V10 hebt en niet een ander modem, want met de V10 kun je nog van alles aanpassen.

Zet binnen de V10 de 5.0-band wifi eens uit en probeer dan de bel te verbinden, als de bel werkt zet je daarna de 5.0-band weer aan.

Je kunt ook de 2.4-band een andere naam geven en dan met de bel verbinden.

Sommige apparaten, zoals jouw bel bijvoorbeeld, heeft moeite met verbinden als de naam bij de verschillende wifibanden hetzelfde is.

Succes.

 


Goedemiddag @Lilian59, welkom op het forum.

Wat lastig dat het niet lukt om de smart deurbel te installeren in combinatie met de Experia Box V10. Heeft de tip van @JanD je wellicht geholpen? Het is niet mogelijk om je Experia Box V10 te vervangen voor een ander model om deze reden.

Als je contact wil hebben met de klantenservice, kun je ons elke dag via 0800 0402 (gratis) bereiken.