Skip to main content

Hallo, 

Wij hebben al een tijdje een Ezviz camera en connecten ging altijd vanzelf. 

Sinds het weekend is de camera offline, ik heb de camera al gereset en opnieuw proberen te verbinden met wifi. Helaas lukt dit niet. Configureren mislukt. Wifi is goed, gecheckt in de app van de camera. 

Het probleem is ontstaan nadat we afgelopen weekend problemen hadden met TV en ik via de kpn app het modem opnieuw opgestart heb. Dus ik denk dat daar het probleem ligt. Als ik een kabel direct aansluit op de camera dan werkt het wel, alleen is mijn kabel niet lang genoeg om de camera in de woonkamer aan te sluiten. 

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik gebruik de camera ivm een pup in huis, die we toch wel even goed in de gaten moeten houden. 

Alvast bedankt voor de reacties. 

Mvg Annette

Ik heb de camera aangesloten op onze wifi versterker, via de thuis app van kpn en dit heeft geholpen en het probleem is dus opgelost.  

 

Ik laat mijn bericht gewoon staan, misschien heeft iemand hier nog eens wat aan.


Helaas, ik kwam vanmorgen beneden en weer hetzelfde probleem. 

Dus als iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag. Mijn opties zijn op😅


Hi @annette83! Jammer dat het toch weer ontregeld is. Je geeft in je startbericht aan dat je de Experia Box opnieuw hebt opgestart. Heb je daarbij ook een reset van de Experia Box gedaan? Wil je ook aangeven welke wifi versterkers je hebt?

Het kan goed zijn dat door te herstarten toch ergens wat informatie is achtergebleven in de apparatuur. Bij een herstart wordt alle informatie opnieuw ingeladen in het modem. Bij een reset wordt alles gewist en opnieuw geïnstalleerd.

Als je SuperWifi hebt is een schone installatie van de SuperWifi een goed stappenplan. Daarmee wordt alles opgeschoond. Als je daarna ook de Ezviz app opnieuw download moet alles weer goed werken. 

Als dat niet zo is hoor ik het graag. Verder hebben we voor schattige foto's van puppies een huisdieren-topic. Die worden daar zeer gewaardeerd. 😉


@Bram_ 

We hadden inderdaad problemen met tv. Wij hebben de DVS1200 voor de aansluitingen van de tv. Alles was vorig weekend op rood en via de kpn app heb ik wat stappen doorlopen. Waaronder het herstarten van de Experia box V10. 

Dus geen reset.  Dit werkte niet en de volgende was gelukkig alles weer goed , maar niet de camera dus. Ergens is er dus iets mis gegaan

 Ik heb zelfs een nieuwe camera aangeschaft en die geeft ook wifi problemen aan. 

Wij hebben ook de super wifi set, de zwarte. 


@annette83 zou je dan toch eerst nog een keer een schone installatie van de SuperWifi willen doen? Als dat niet werkt, geef hier dan aan welk merk en type de camera is. 


Reageer