Hallo,
Is er misschien een mogelijkheid om de f1 pro op als app toe te voegen op de decorder van kpn? Aangezien nu de enige optie om f1 te kijken bij kpn is, het dure ziggo sport toe te voegen.
Hallo,
Is er misschien een mogelijkheid om de f1 pro op als app toe te voegen op de decorder van kpn? Aangezien nu de enige optie om f1 te kijken bij kpn is, het dure ziggo sport toe te voegen.
Hallo,
nee dat is niet mogelijk
op de tv ontvanger kun je alleen het Ziggo sport totaal pakket nemen (14,99)
dan heb je wel 6 extra zenders
f1 pro gaat wel chromecast ondersteunen zie deze link
dan heb je wel een chromecast nodig
Van die 8 euro per maand verschil tussen F1TVpro en sport totaal pakket kun op termijn ook een mediaspeler of een mini Intel PC’tje opscharrelen. Chromecast is makkelijk, maar dat ding moet je ook kopen een daarnaast betaal je google met je gebruiksdata/kijkgedrag. Bediening is ook middels smartphone, alleen niet via google/internet maar lokale muis/toetsenbord app. Zijn er vele van.
Van die 8 euro per maand verschil tussen F1TVpro en sport totaal pakket kun op termijn ook een mediaspeler of een mini Intel PC’tje opscharrelen. Chromecast is makkelijk, maar dat ding moet je ook kopen een daarnaast betaal je google met je gebruiksdata/kijkgedrag. Bediening is ook middels smartphone, alleen niet via google/internet maar lokale muis/toetsenbord app. Zijn er vele van.
er zijn mensen die met losse pc’s willen klooien (mediaplayers)
of simpel een chromecast willen kopen/krijgen of hebben er al een
ik heb zelf gewoon Ziggo sport pakket aan gezet bij kpn
nogmaals ieder heeft een eigen mening en oplossing
en dat google en gebruiksdata wat een onzin zeg je hebt zeker een Apple
om Google te ontwijken
Android is Google wat op de meeste telefoons draait
zelf heb ik ook een Android tv (Google dus) o wat ben ik bang dat Google al mijn data bij houd
het is een ander verhaal als je 8.8.8.8 in je router zet bij dns instellingen
dat moet je dus niet doen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.