Skip to main content

Hallo,

Is er misschien een mogelijkheid om de f1 pro op als app toe te voegen op de decorder van kpn? Aangezien nu de enige optie om f1 te kijken bij kpn is, het dure ziggo sport toe te voegen. 

Hallo,

Is er misschien een mogelijkheid om de f1 pro op als app toe te voegen op de decorder van kpn? Aangezien nu de enige optie om f1 te kijken bij kpn is, het dure ziggo sport toe te voegen. 


nee dat is niet mogelijk

op de tv ontvanger kun je alleen het Ziggo sport totaal pakket nemen (14,99)

dan heb je wel 6 extra zenders

f1 pro gaat wel chromecast ondersteunen zie deze link

https://tweakers.net/nieuws/178958/f1-tv-gaat-races-in-1080p-en-met-50fps-streamen-en-krijgt-chromecast-functie.html

dan heb je wel een chromecast nodig

 

 


Van die 8 euro per maand verschil tussen F1TVpro en sport totaal pakket kun op termijn ook een mediaspeler of een mini Intel PC’tje opscharrelen. Chromecast is makkelijk, maar dat ding moet je ook kopen een daarnaast betaal je google met je gebruiksdata/kijkgedrag. Bediening is ook middels smartphone, alleen niet via google/internet maar lokale muis/toetsenbord app. Zijn er vele van.


Van die 8 euro per maand verschil tussen F1TVpro en sport totaal pakket kun op termijn ook een mediaspeler of een mini Intel PC’tje opscharrelen. Chromecast is makkelijk, maar dat ding moet je ook kopen een daarnaast betaal je google met je gebruiksdata/kijkgedrag. Bediening is ook middels smartphone, alleen niet via google/internet maar lokale muis/toetsenbord app. Zijn er vele van.

@tmoesel iedereen heeft zijn voorkeur

er zijn mensen die met losse pc’s willen klooien (mediaplayers)

of simpel een chromecast willen kopen/krijgen of hebben er al een

ik heb zelf gewoon Ziggo sport pakket aan gezet bij kpn

nogmaals ieder heeft een eigen mening en oplossing

en dat google en gebruiksdata wat een onzin zeg je hebt zeker een Apple

om Google te ontwijken

Android is Google wat op de meeste telefoons draait

zelf heb ik ook een Android tv (Google dus) o wat ben ik bang dat Google al mijn data bij houd

het is een ander verhaal als je 8.8.8.8 in je router zet bij dns instellingen

dat moet je dus niet doen