Skip to main content

Zelfde probleem hier, alleen wel abonnee van KPN.
Heb net Spotnet 2 geinstalleerd, alle instellingen ingevuld, ook ``usenet`` bij gebruikersnaam en wachtwoord, maar foutmelding 500 blijft.
Een vorige versie van Spotnet op mijn andere computer werkt wel.

Ik moest trouwens bij installatie Spotnet 20 een VPN installeren.

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

@Hansie64 Deze versie verwijderen en versie 1.9.0.7 installeren en niet updaten.


@HansaanZet 

Alles verwijderd en 1.9.0.7 geinstalleerd, download werd afgeraden vanwege onveilige verbinding. Toch gedownload, alles ingevuld, maar nu weer foutmelding: Header server 500(access denied)


Wat heb je ingevuld "usenet" of je gebruikersnaam en wachtwoord ? Probeer ze beiden  eens.


Had ik ook al gedaan, maar maakt niks uit.


@HansaanZet 

Nieuwe pogingen gewaagd met Spotnet!
Alle vorige edities verwijderd en vandaag 1.9 gedownload, twee keer fout gegaan.

De derde keer was het raak: snelle download en zeer uitgebreide installatie. Alle servergegevens ed waren vooraf goed ingevuld. Spotnet was tijdje aan het installeren, maar alles werkt nu, het is de classic versie met idioot veel spots. Veel meer dan bij mijn vorige versies.
Nu alleen nog een (goedkope) payserver erbij.
Heb je misschien een suggestie voor me?
In ieder geval dank voor je moeite en alvast een fijn weekend gewenst.
Groetjes,
Hansie64


@Hansie64 Mooi dat het gelukt is 👍. Ikzelf heb al een aantal jaartjes Sunnyusenet naar volle tevredenheid. Deze heeft een 7daagse proefperiode.


@HansaanZet Helaas te vroeg gejuicht😌

Na vanuit Spotnet enkele bestanden succesvol gedownload te hebben, laptop afgesloten.

Net weer Spotnet geopend en direct foutmelding 500 gekregen.

Hopeloos…
Zinloos dan om een payserver te nemen als Spotnet niet werkt


Eigenlijk gebruik ik dat Spotnet niet zo vaak. Via SpotWeb - overview (nzbserver.com) kan het ook 😉