Skip to main content

Sinds een paar weken werkt Netflix ineens niet meer via de afstandsbediening  vd TV. Wel via de afstandsbediening van interactieve TV. Maar dan is het geluid niet zo mooi dan via de originele afstandsbediening.  

Code nw 1-19 krijgen we steeds, oftewel tv maakt geen verbinding met router en dus router niet met internet.

Erg frustrerend allemaal.

Graag oplossing.

Met hartelijke groet

Marie-Louise 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Mlouise het gaat dus om de smart-tv functie en niet om de versie die op onze tv ontvanger staat? Zo ja zou je dan kunnen vertellen of deze via de wifi of internetkabel verbonden is? En hoe gaat het met andere apps die je via de smart-tv kijkt? Op deze pagina van Netflix zelf staan de stappen waarmee in de meeste gevallen het probleem kan worden opgelost. Zou je die eens kunnen volgen? Ik hoor graag van je! :relaxed:


Hey Bram, dankjewel voor je reactie. Ik ga het dit weekend opvolgen, als de Kapitein thuis is. 

Ik laat het je meteen weten.

Groetjes

Marie-Louise 

 


Helemaal goed! Zorgen we er samen voor dat je de wind straks weer in de zeilen hebt! :relaxed:


Hey Bram, daar ben ik weer. Kapitein is thuis!

We hebben alles geprobeerd maar geen enkele app werkt via de smart TV. Hij maakt geen verbinding met de router. Als ik een netwerktest doe, dan krijg ik desondanks allemaal groene vinkjes. Zie foto.

Met afstandsbediening IT werkt Nerflix wel, maar geen mooi geluid. 

Dus nog steeds ellende hier.

Ik hoor het graag van je wat te doen.

Groetjes 

Marie-Louise 

 


Als geen enkele app werkt via de smart tv zou ik je willen aanraden deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw verbinding te maken met het wifi netwerk. Ook zou je kunnen proberen met een internetkabel. Ik meen op de foto te zien dat het om een Panasonic tv gaat. Mocht het resetten niet lukken kan je hier kan je contact opnemen met Panasonic. :relaxed: