Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds kort een 1000mbit abonnement. Goede aanleiding om gelijk mijn oude ac68u te vervangen. Ik zat te denken aan een Fritzbox 4060 omdat ik las dat die direct op het glasvezelkastje kan worden geprikt en de KPN box 12 overbodig wordt. Daarnaast heeft hij DECT aan boord.

Zijn er al veel ervaringen met de 4060? Ik vraag me het volgende af:

  • Kan de 4060 idd de box 12 vervangen (een foto van de aansluiting in de meterkast staat hieronder.
  • Kan ik een panasonic DECT (KX-TG6821) rechtstreeks koppelen met de 4060?

Dank vast voor jullie input.

Gr. Elwin

 

Hallo,

Ik heb sinds kort een 1000mbit abonnement. Goede aanleiding om gelijk mijn oude ac68u te vervangen. Ik zat te denken aan een Fritzbox 4060 omdat ik las dat die direct op het glasvezelkastje kan worden geprikt en de KPN box 12 overbodig wordt. Daarnaast heeft hij DECT aan boord.

Zijn er al veel ervaringen met de 4060? Ik vraag me het volgende af:

  • Kan de 4060 idd de box 12 vervangen (een foto van de aansluiting in de meterkast staat hieronder.
  • Kan ik een panasonic DECT (KX-TG6821) rechtstreeks koppelen met de 4060?

Dank vast voor jullie input.

Gr. Elwin

 

Hallo @ElwinS 

 De 4060 kan inderdaad rechtreeks aangesloten worden en de box 12 vervangen. Je telefoon kun je inderdaad rechtstreeks koppelen met de dect basis in de 4060.


Dank voor de bevestiging!


Kan de Panasonic KX-TG7200NL ook gekoppeld worden? Ik vraag me af hoe het bereik dan in het huis is met dect.