Skip to main content

Dag 👋 Allen,

Over een tijdje ga ik van Delta naar KPN op dit moment gebruik ik een Fritz, Direct in het FTU kastje van Delta.

KPN heeft vrij direct ernaast ook een mooi kastje geplaatst ✅

Nu mijn vraag hoe kan ik straks mijn Fritzbox blijven gebruiken & wat heb ik hier eventueel voor nodig? Nu had ik hier al wel het een & ander aan gelezen maar nog niet echt duidelijk of hier een patch-cover voor nodig is of iets.

 

 Ik hoor het graag bvd.

 

Heb jij dan naast de glasvezel van Delta ook een glasvezel van KPN of ga je verhuizen?

Wat voor een glasvezel van KPN heb je een AON of een XGS-PON aansluiting?


Heb jij dan naast de glasvezel van Delta ook een glasvezel van KPN of ga je verhuizen?

Wat voor een glasvezel van KPN heb je een AON of een XGS-PON aansluiting?

Ik heb inderdaad 2 aansluitingen in huis,

& ik denk zo dat ik een AON aansluiting heb ? Hoe kan ik dit zien. 
Thnx :) 


Dat kan je eigenlijk pas zien als de NTU of ONT geplaatst is. Als het een recent aangelegde glasvezel is, dan is de kans groot dat het een XGS-PON aansluiting is. Er zal dan dus een XGS-PON SFP module gebruikt moeten worden. Die zijn stevig aan de prijs.


Dat kan je eigenlijk pas zien als de NTU of ONT geplaatst is. Als het een recent aangelegde glasvezel is, dan is de kans groot dat het een XGS-PON aansluiting is. Er zal dan dus een XGS-PON SFP module gebruikt moeten worden. Die zijn stevig aan de prijs.

Ik wacht nog op het installatie pakket, dus dan tot die tijd geen idee welke van de 2 het is. Nu is het nog een standaard wit kastje.

 

Toch bedankt. 


@wjb Maar….  Mocht het nou toch AON zijn? 🤗

wat heb ik dan nodig ?


@wjb Maar….  Mocht het nou toch AON zijn? 🤗

wat heb ik dan nodig ?

Niets want, in tegenstelling tot de XGS-PON SFP module, wordt de AON SFP module wel meegeleverd met de 5530.


@wjb Maar….  Mocht het nou toch AON zijn? 🤗

wat heb ik dan nodig ?

Niets want, in tegenstelling tot de XGS-PON SFP module, wordt de AON SFP module wel meegeleverd met de 5530.

Niets? Ik kan hem dus aansluiten op de FTU van kpn?

zonder een Patch-Cover of iets dergelijks.

 


@wjb Maar….  Mocht het nou toch AON zijn? 🤗

wat heb ik dan nodig ?

Niets want, in tegenstelling tot de XGS-PON SFP module, wordt de AON SFP module wel meegeleverd met de 5530.

Niets? Ik kan hem dus aansluiten op de FTU van kpn?

zonder een Patch-Cover of iets dergelijks.

Je doet er inderdaad verstandig aan om een patch-cover aan te schaffen.


@wjb Aha… 

Bedankt hoor voor uw antwoord;) 

Zover ik begrepen heb moet dat dan deze zijn —->> Cover


Of was het wel toch deze

https://www.kpnwebshop.com/zoeken/ftu-tk01-ftu-patchcover-scapc/2?origin=915&q=Patch+