Skip to main content

Ik heb gisteren een Fritzbox aangesloten omdat ik graag wat meer instellingen wilde (verschillende netwerknamen oa,). Alles doorlopen en dat ging prima. Toen dacht ik de Experia versterkers (3 stuks) aan te gaan sluiten. De eerste ging prima, kreeg mooi een apart IPadres waarop ik kon inloggen en de diverse instellingen kon maken. De 2e aangesloten en ook die krijgt mooi apart IP adres alleen kan ik daar niks instellen vwb kanaal enz. Ook bij de 3e is dit het geval. Ongeacht welk van de 3 ip adressen ik invoer ik kom steeds op dezelfde pagina terecht, dat van de primaire versterker. Kan dus nog steeds geen aparte kanalen per versterker instellen terwijl dit overal wordt aangeraden. Is dit de software van de versterker of doe ik iets fout? Dacht dat probleem met Fritzbox verholpen te hebben

Hi @WillieHurx!

 Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds?

Heb je de Fritzbox zelf ergens aangeschaft of heb je hem via ons gekocht? In het laatste geval, krijg je gratis ondersteuning van onze Techdesk, te bereiken via 0800 - 0402 :slight_smile: Mijn collega's daar, kunnen je met de meest uiteenlopende problemen (o.a. met de Fritzbox) verder helpen!


De Experia versterkers werken samen. Het is 1 systeem. Het klopt dus dat je ook maar op 1 kunt inloggen. De andere punten sturen je door naar de eerste. En per punt apart instellingen maken kan niet. Dus ook het kanaal verschillend instellen kan niet.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!