Skip to main content
Antwoord

FTP werkt niet meer na update modem

• May 20, 2025
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Na de modem update in november 2024 heb ik na veel gepruts en lange telefoongesprekken met de helpdesk, die me zelfs niet mochten vertellen hoe ik e.e.a. moest aanpassen in de modem instellingen, ftp toch weer aan de gang gekregen.
Kreeg een paar dagen geleden een bericht dat KPN ‘s nachts het netwerk gingen ‘verbeteren’. Dacht toen al, als dat maar niet opnieuw gezeur geeft met ftp-en. En inderdaad. Vanavond getracht te ftp-en met mijn websites: niet mogelijk.
Geef KPN een DIKKE ONVOLDOENDE over het gebrek aan info over mogelijke problemen met ftp-en en kies zo gauw als het kan voor een andere providers die meer klant- en oplossingsgericht is.

Beste antwoord door Marlon92

De firewall gewoon op "Standaard" zetten. Dan zou het weer moeten werken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Antwoord
  • May 20, 2025

De firewall gewoon op "Standaard" zetten. Dan zou het weer moeten werken.

• Auteur
  • Topper
  • May 20, 2025

Dank, ga ik proberen.

• Auteur
  • Topper
  • May 21, 2025

Gelukkig, werkt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@jackvans, ik zie dat Marlon je uit heeft gelegd hoe je dit op kunt lossen, heel fijn dat je dit direct aan hebt kunnen passen en dat het nu weer werkt 😊

• May 22, 2025

Ik lees in andere topics dat je het soms na een een update opnieuw moet instellen. 

• Auteur
  • Topper
  • May 22, 2025

Momenteel werkt alles weer😀