Skip to main content

Goedemiddag,

Momenteel (nog) klant bij Ziggo en had ik last van een slecht bereik in mijn woning. Ik heb er daarom voor gekozen om mijn Ziggo modem in bridge-modus heb laten zetten: al mijn internet thuis verloopt momenteel via het AiMesh van de Asus CT8.

Nu wil ik mogelijk overstappen naar KPN omdat overstappen financieel voordeliger is. Het betreft internet en TV.

Ik lees dat de standaard modem van KPN (V12) niet in bridge-modus kan worden gezet. Om goed bereik te hebben in mijn gehele woning, vroeg ik mijzelf af of ik mijn Asus CT8 als Accespoint zou kunnen gebruiken achter de V12? Of heb ik hiervoor een FRITZ!Box nodig (kan ik deze wel in bridge-modus zetten?)?

Via de klantenservice van KPN werd ik niet veel wijzer, deze verwezen mij naar gebruik van superwifipunten, echter ken ik hierdoor geen gebruik maken van de voorgestelde korting. Daarnaast zou het dan jammer zijn dat mijn dure Asus CT8 routers alleen maar stof staan te vangen..

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Hi @SG013! Goeie vraag. Ik zie dat je in het gebruik je eigen modem topic al antwoord hebt gekregen. 🙂 Daarom zal ik het topic voor je sluiten!