Skip to main content

Ik probeer mijn pincode te veranderen, maar er wordt aangegeven dat het gebruik van de servicetool niet mogelijk is. De oorzaak hiervan is dat ik niet verbonden ben met mijn eigen netwerk. Ik ben echter wel verbonden. Nu was dit oorspronkelijk een aansluiting van Telfort, dus misschien dat daar het probleem zit. Kan iemand mij hiermee helpen?

Hey @Duud, welkom op het forum!
Ook Telfort klanten moeten deze servicetool kunnen gebruiken. Het is alleen wel belang dat je ook je thuis abonnement gekoppeld hebt aan je KPN ID. Je kunt dit via MijnKPN doen! Als ie al gekoppeld is wil het helpen te ontkoppelen en opnieuw te koppelen!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!
 


Hoi Thomas, 

Excuses voor de late reactie. De site geeft aan dat ik niet verbonden ben met mijn kpn internet aansluiting. Ontkoppelen en opnieuw koppelen werkt dus helaas niet. 
groet Dick 


Ohh dat is wel merkwaardig. Misschien een domme vraag maar je zit wel op je eigen wifinetwerk thuis en niet op een ander netwerk of het mobiele netwerk?
Ik kijk ook graag even mee en kan op afstand de code ook resetten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik gebruik inderdaad het eigen netwerk via de Mac;-)

Ik heb het profiel ingevuld, ik hoor graag of dit je verder helpt. 

 


Bedankt voor je gegevens @Duud, ik heb een nieuwe code aangevraagd! Je ontvangt deze per sms en e-mail