Skip to main content

Mijn verbondenapparaten staan allemaal in de lan lijst en niet in wifi lijst hoe kan dit?

ook wil ik bij de instellingen de wifi aan/uit op aan zetten maar vervolgens springt hij automatisch op uit terwijl ik wel wifi heb

hoe kan dit? 

Hallo @ikketje1985 

Welke Experia Box heb je en heb je ook WiFi versterkers (Experia WiFi of Super WiFi)?

Dan nemen de versterkers de wifi over en staat de wifi op de Experia Box uit. Alle apparaten zijn dan via LAN aangesloten wat de Experia Box betreft.


Dat zal het dan zijn want ik heb er 2 wifi experia versterkers, weet je misschien of ik wel deze lijst kan verwijderen er staan apparaten in die niet meer gebruikt worden ik kan dit ook niet vinden


Welke Experia Box heb je? De lan lijst zou een weergave van de huidige toestand moeten zijn. Het toont de op dit moment aangesloten apparaten.


Ik heb de experia v10 er staan apparaten in die er niet meer in hoeven staan 


Daar staan in ieder geval de Experia WiFi’s zelf. Heb je soms ook TV ontvangers? Die staan er ook bij.


Er staan ook wifiapparaten die ooit bij mij op visite is geweest en op de wifi heeft gezeten kan ik die ook verwijderen?