Skip to main content

mijn afdak ongeveer 25 m van af het huis. heeft een camera maar heeft geen bereik van de wif.

als ik alles aansluit en hou de camera buiten het afdak dan wel bereik. hang ik hem binnen op .dan geen bereik. een wifi versterker in stopcontact gedaan , maar nog geen bereik. wat kan ik doen om toch goede wifi te kunnen versterken. in huis heb ik net super wifi.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

25 meter en ws opstakels als muren/ramen zal signaal gewoon doen afnemen.

Je zou een superwifi kunnen verplaatsen naar een plek waar de camera wel op wifi kan.

Maar een camera op wifi is sowieso een slecht idee.

Zo'n ding moet je bekabeld hebben en dan het liefst nog POE.

 

Zaterdagochtend met een schop een geultje graven en kabel in buis erin leggen ;)


Het advies gegeven door fubje klopt inderdaad. 25 meter is best ver. Kan je laten weten of de gegeven adviezen hebben geholpen? Mocht het niet geholpen hebben of niet mogelijk zijn kunnen we uiteraard verder kijken wat er nodig is om er nodig is om het alsnog opgelost te krijgen!


25 meter en ws opstakels als muren/ramen zal signaal gewoon doen afnemen.

Je zou een superwifi kunnen verplaatsen naar een plek waar de camera wel op wifi kan.

Maar een camera op wifi is sowieso een slecht idee.

Zo'n ding moet je bekabeld hebben en dan het liefst nog POE.

 

Zaterdagochtend met een schop een geultje graven en kabel in buis erin leggen ;)

Hallo @bakkerarie en @fubje , is nog veiliger ook, anders kan de hele wereld met je meekijken en dat wil je ook niet.

Â