Goedemiddag,
Ik ben zojuist overgestapt van de concurrent naar kpn. Vanmorgen mijn v10a modem geïnstalleerd. Bijna alles werkt naar behoren; ik heb tv, kan programma's terug kijken en de telefoon doet het.
Op dit moment heb ik op de wifi 2 telefoons, 1 printer en 1 (Acer) laptop aangesloten. Allen werken naar behoren en internet is razendsnel.
Nu heb ik problemen om met de andere (Lenovo) laptop online te komen. Verbinding maken met het netwerk was een fluitje van een cent. Ook heb ik volgens Windows 10 echt internet, Echter wanneer ik een website probeer te openen, dan laadt de pagina voor een minuut of 2 (host vaststellen) en dan krijg ik een foutmelding dat het te lang duurt tot ik verbinding heb.
Resetten van de netwerkadapter heeft geen effect.
Netwerk vergeten en verbinding maken, geen effect.
Probleemoplosser van Windows vind niets.
Telefoon als dongel gebruiken geeft mij wel internet.
Proberen in te loggen op de modem lukt op de laptop niet, op de andere laptop wel.
Maar het is dus vreemd dat ik 2 laptops naast elkaar kan zetten, beide verbinding kan maken met hetzelfde netwerk en de ene heeft internet en de andere niet.
Alles staat op automatisch verbinding maken. Is er een instelling die ik moet aanpassen zodat ik ook internet krijg op de andere laptop?
Help 😂
Beantwoord
Geen internet
Beste antwoord door Rila51
Beste Joran,
Ik heb mijn 5hz netwerk aangepast maar zie deze niet verschijnen tussen de beschikbare netwerken op de Lenovo laptop.
Ik heb echter wel het probleem kunnen oplossen.... als volgt. Ik heb geen idee waarom, maar het werkt...
Ik had even gezocht naar problemen wifi Lenovo G710. Toen kwam ik op het forum van Lenovo zelf een artikel tegen die zei dat ik bij apparaatbeheer > Broadcom 802.11n Netwerkadapter > eigenschappen bij bij geavanceerd VMM moest uitschakelen.
Vervolgens had ik opeens internet.
Een idee waarom dit werkt?
Bekijk origineelIk heb mijn 5hz netwerk aangepast maar zie deze niet verschijnen tussen de beschikbare netwerken op de Lenovo laptop.
Ik heb echter wel het probleem kunnen oplossen.... als volgt. Ik heb geen idee waarom, maar het werkt...
Ik had even gezocht naar problemen wifi Lenovo G710. Toen kwam ik op het forum van Lenovo zelf een artikel tegen die zei dat ik bij apparaatbeheer > Broadcom 802.11n Netwerkadapter > eigenschappen bij bij geavanceerd VMM moest uitschakelen.
Vervolgens had ik opeens internet.
Een idee waarom dit werkt?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.