Skip to main content
 

Ik heb al heel lang internet. Sinds deze week valt de verbinding weg.  Na  dat ik de box heb gereset doet het internet hee even. En soms werkt dat ook niet. Dan ineens komt het internet weer op gang.
Overigens is er geen structureel tijdsbestek dat het gebeurd. Maar behalve dat de Wifi dan weg valt, valt ook de tv weg met foutcodes en de ps4 heeft ook geen internet, geen geldige IP etc. en dat is bekabeld. Het is dus niet alleen een Wifi probleem maar een algeheel internet probleem.

Ik heb geprobeerd:
De box helemaal te resetten (naar fabriek). De box te rebooten. 
Kpn heeft mijn internet lijn gecheckt, deze was prima. internet komt goed binnen. (ik heb  glasvezel) Reset kon super WiFi versterker gedaan. Opnieuw aangesloten. 
 Altijd goed gewerkt maar sinds deze week niet meer. Soms wel verbonden met WiFi maar dan niet kunnen internetten.

 Kan het zijn dat de experia  box v9 defect is? 

Wat hen je allemaal aan het modem hangen? Gebruik je dit soort dingen,?

 


 Kan het zijn dat de experia  box v9 defect is? 

Dat zou kunnen. Maar het kan evengoed aan de verdere set-up van je achterliggende netwerk liggen.
Dat zou je eerst eens kunnen uitvogelen.

Koppel alles eens af en sluit eens met één kabeltje rechtstreeks vanaf de router een PC aan.
Ondervindt je daar geen problemen, kun je in onderdelen van je netwerk andere delen van je netwerk aansluiten en verder testen.


Bedankt voor jullie reacties. 
 

dat soort dingen heb ik niet aan de modem hangen. 2 kpn super WiFi versterkers en bekabelde tv ontvanger. Ik ben er nu achtergekomen dat als ik de tv ontvanger aanzet de WiFi uit gaat. Tv geeft ook telkens verschillende foutcodes aan: foutcode 846.  En dan weer foutcode 143

 

zodra ik de tv ontvanger uitzet doet de WiFi het weer. 

Modem harde reset uitgevoerd en alles opnieuw aangesloten. Laptop op modem aansluiten doet t niet. Wel via WiFi 


WiFi doet het nu in eens ook niet meer. :thinking: daarvoor een half uur lang wel 


Is de Wi-Fi wel uit op de v9?


Ja lampje is uit 


WiFi is vindbaar op bijvoorbeeld telefoon maar geeft aan geen internetverbinding 


Alles doet t weer😅😬 alles weer opnieuw gekoppeld. Tv al eerste en deze effe met rust gelaten. Daarna de WiFi versterkers. Nu werkt alles weer.  Bedankt voor jullie hulp en meedenken