Skip to main content
Vraag

Geen verbinding met Arlo deurbel sinds overstap naar KPN

• April 19, 2026
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Sinds 2 weken zijn wij overgestapt Naar KPN en het installeren ging gemakkelijk.

Echter ben ik al een paar dagen bezig om mijn Arlo wired video deurbel te verbinden met mijn internet maar zonder succes.

Kk heb de volgende producten van KPN:

• KPN box 12
  • 2 super wifi punten

De volgende dingen heb ik uitgevoerd om verbinding te krijgen met de deurbel:

• Harde reset van deurbel.
  • Harde reset van het modem.
  • Extra netwerk aangemaakt (alleen op 2,4 GHz).
  • Gasten netwerk aangemaakt.

Ik heb ook telefonisch contact gehad met KPN omdat ik zelf niet voor elkaar kreeg om mijn vaste instellingen van de modem de 5GHz uit te zetten. hij vertelde mij dat deze functie niet meer bestaat en hij zei ook dat hij dit niet voor mij kon doen.

ik ben benieuwd of andere ook deze problemen hebben gehad?

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • April 19, 2026

Probeer dit eens:

1. Zet je KPN Box uit en SuperWiFi.
  2. Gebruik iemand anders zijn telefoon, creëer daarmee een hotspot met jouw WiFi netwerk naam en wachtwoord.
  3. Gebruik je eigen telefoon om de deurbel te verbinden via de hotspot die jouw WiFi naam heeft met bijbehorend wachtwoord.
  4. Als dit lukt, zet de hotspot uit en zet je Box 12 weer aan en kijk of hij dan met de Box verbindt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2026

Probeer dit eens:

1. Zet je KPN Box uit en SuperWiFi.
  2. Gebruik iemand anders zijn telefoon, creëer daarmee een hotspot met jouw WiFi netwerk naam en wachtwoord.
  3. Gebruik je eigen telefoon om de deurbel te verbinden via de hotspot die jouw WiFi naam heeft met bijbehorend wachtwoord.
  4. Als dit lukt, zet de hotspot uit en zet je Box 12 weer aan en kijk of hij dan met de Box verbindt.

Geprobeerd maar zonder succes.

Maar bedankt voor de tip.