Skip to main content

Ola,

 

Ik heb een Hikvision Wifi Camera gekocht en draait zoals het hoort op mijn WIFI.

Via de Hik-Connect app kan ik live mijn beelden bekijken. Maar dit werkt dus alleen als ik met mijn thuis WIFI verbonden ben. (waar ik ook de camera mee verbonden heb)

Zodra ik op mijn werk ben, Is de camera voor mij offline. maar thuis niet.

 

Nu lees ik op Internet dat je poorten moet open zetten of port forwarding moet aanmaken.

Hier heb ik dus geen verstand van. 

 

Mijn vraag is, hoe kan ik extern toch verbinding krijgen met mijn WIFI camera?

 

Heb een Experia V10

@DennisSiepie hierbij de link naar de kennisbank van KPN port forwarding met de V10. Je moet de poorten 80, 8000 en 554 open zetten.

Port forwarding V10

Daarnaast is het noodzakelijk dat je je externe IP adres (van de Experiabox thuis) gebruikt in de HIK-Connect app. Via de website www.myip.nl vindt je het externe IP adres.


@DennisSiepie hierbij de link naar de kennisbank van KPN port forwarding met de V10. Je moet de poorten 80, 8000 en 554 open zetten.

Port forwarding V10

Daarnaast is het noodzakelijk dat je je externe IP adres (van de Experiabox thuis) gebruikt in de HIK-Connect app. Via de website www.myip.nl vindt je het externe IP adres.

Beste, 

Zoals ik al aangaf ben ik een leek in dit soort dingen. 

Ik heb naar mijn gevoel nu de poorten open gezet maar ben ik je kwijt bij “Externe ip adres gebruiken in de HIK-Connect app” ik weet nu wat mijn externe ip adres is, maar waar en hoe gebruik ik die in de hik connect app.

 

P.s Sorry dat ik er niks van begrijp.


@DennisSiepie hierbij de link naar de kennisbank van KPN port forwarding met de V10. Je moet de poorten 80, 8000 en 554 open zetten.

Port forwarding V10

Daarnaast is het noodzakelijk dat je je externe IP adres (van de Experiabox thuis) gebruikt in de HIK-Connect app. Via de website www.myip.nl vindt je het externe IP adres.

Beste, 

Zoals ik al aangaf ben ik een leek in dit soort dingen. 

Ik heb naar mijn gevoel nu de poorten open gezet maar ben ik je kwijt bij “Externe ip adres gebruiken in de HIK-Connect app” ik weet nu wat mijn externe ip adres is, maar waar en hoe gebruik ik die in de hik connect app.

 

P.s Sorry dat ik er niks van begrijp.

Heb hem door, Enorm bedankt!

Ik heb het voor elkaar :)


Hoi @DennisSiepie, @LichelleS, goed om te lezen dat je er met de hulp van @Hoopvol en onze link naar de Kennisbank uit gekomen bent 🙂 Als je nog eens vragen hebt, laat het gerust hier op ons forum weten!