Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding tussen router en TP link

• October 24, 2025
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Geen verbinding tussen router en TP link, sinds 20-10-2025, wat kan de oorzaak zijn?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@RS62, inhoudelijk kan ik je niet écht helpen met de TP-Link adapters maar als het huisje niet brandt hebben ze volgens mij geen onderlinge verbinding (als ze net zo werken als onze DVS)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RS62, welkom op onze community! Wat is er precies aan de hand? Hoe heb je alles aangesloten zitten?

• October 27, 2025

Beste ​@RS62 welk merk en type router heb je van KPN in bruikleen?

Wat voor soort TP-Link apparaat heb je en met welke firmwareversie?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 27, 2025

TP-Link TL-WPA8631P en modem Experia Box v10, hoe kan ik de firmwareversie zijn of bijwerken?

Het heeft gewerkt tot 14 dagen terug.

Aangesloten: modem verbonden met kabel TP-Link, 2 van de drie lampjes branden (middelste lampje huisje brand niet)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2025

Hoi ​@RS62, inhoudelijk kan ik je niet écht helpen met de TP-Link adapters maar als het huisje niet brandt hebben ze volgens mij geen onderlinge verbinding (als ze net zo werken als onze DVS)

• October 28, 2025

Dat is een draadloze verbindingset. Die werken tegenwoordig heel vaak niet meer.

• October 29, 2025

Beste ​@RS62 misschien de TP-L even resetten naar fabriekswaarden en installeren als nieuw uit de doos.

Heeft de TP-L wel de nieuwste firmware?

Als de V10 bij inloggen via 192.168.2.254 op het inlogscherm een afbeelding van je modem laat zien heb je nieuwe firmware op de modem.

Â