Skip to main content

ik heb een webcam en op de wifi gaat prima maar  ik zie ineens geen beeld meer op mn telefoon.

nadat modem was gereset, 

Ik las iets over poorten maar ik heb een experiabox 10a  en ik kan daar niet in. 

ik heb een webcam en op de wifi gaat prima maar  ik zie ineens geen beeld meer op mn telefoon.

nadat modem was gereset, 

Ik las iets over poorten maar ik heb een experiabox 10a  en ik kan daar niet in. 

 

heb ik iets verkeerd gedaan ik krijg hier bij het forum geen antwoord


Hallo @paling101, welkom op ons forum!

Na het uitvoeren van een modem reset heb je geen beeld meer van jouw webcam op jouw telefoon, begrijp ik dat goed? Nu ben ik hier niet zo bekend mee, maar misschien dat @wjb je hierbij kan helpen. :blush:


Had je voordat de V10a gereset was wel beeld op jouw telefoon?

Ik neem aan dat die telefoon niet via wifi aangesloten is maar gewoon via 4G. Klopt dat?

Welke app gebruik je?

Wat is het merk en type van die camera?


Had je voordat de V10a gereset was wel beeld op jouw telefoon?

Ik neem aan dat die telefoon niet via wifi aangesloten is maar gewoon via 4G. Klopt dat?

Welke app gebruik je?

Wat is het merk en type van die camera?

ja de telefoon is via kalay app aangesloten en via de wifi kan ik kijken ,maar ook via de data van de telefoon, maar kan nu alleen maar via wifi thuis kijken'.

en voor het resetten had ik wel beeld op de telefoon, ik had het modem gereset omdat ik verlichting via een app heb, maar met het de nieuwe v10a modem moest ik dat opnieuw installeren , maar omdat de verlichting via 2,4 ghz nodig heeft en hij het eerst niet deed,  En die doet het nu wel.

Ben van alles gaan lezen en toen las ik ergens dat alle poorten dicht zouden zijn, en nu weet ik het niet meer