Skip to main content

Hoi mijn apps krijgen geen wifi dus werken niet

Hoi mijn apps krijgen geen wifi dus werken niet

Dat zullen dat de apps zijn op uw tv, niet de apps op de ontvanger van KPN. U moet dan uw tv nog met WiFi verbinden.


Ja dat klopt maar als ik de wifi aanklik en daarna oke, dan blijft hij er niet op maar springt gewoon weer van de wifi af


Er staat kan momenteel geen verbinding maken


Ik heb n abbon bij withlove die doet t nu niet omdat ik geen verbinding heb


Ok. Kan je de tv met een utp kabel aansluiten? Staat de Experiabox vlakbij?


Ja die staat vlakbij maar wat is dat voor kabel?


Ja die staat vlakbij maar wat is dat voor kabel?

Dezelfde soort kabel als de kabel die vanaf de Experiabox naar de tv ontvanger van KPN gaat. Als KPN die kabel geleverd heeft, dan is dat waarschijnlijk een witte met gele stekkers.


Oke moet ik die dan van de tv in de experiabox doen


Oke moet ik die dan van de tv in de experiabox doen

Ja. Heeft u zo'n kabel nog ergens in huis?


U bedoeld de internet kabel die heb ik zelf niet


Ik heb n paar weken geleden gebeld na kpn omdat mijn tv ontvanger n paar keer geklapt is kpn wist niet wat t kon zijn zou t daardoor kunnen dat t niet goed meer werkt


"Geklapt" is? Kunt u dat wat nader omschrijven? 


Goedemiddag @Josegrietje, welkom op ons forum!
Is het je nog gelukt je TV (met kabel of wifi) te verbinden met je experiabox?
Anders denken we natuurlijk graag even met je mee!


Hoi sorrie ik zo laat ben heb kabel gehaald en hij doet t vanaf experia box dus is mijn ontvanger geklapt,ff op jou vraag t was net als ik de tv ontvanger afzette ik n plof hoorde.ik denk toch mn tv ontvanger kapot is


Ah top @Josegrietje! 
Ik begrijp uit je laatste reactie dat je TV ontvanger kapot is/was. Maar niet of deze nou ook al vervangen is.
Moet daar nog iets mee gebeuren of werkt alles goed nu?


Nee nog niet vervangen ik heb nog niet gebeld ik heb nog steeds de kabel er in zitten van experia na de tv


Ah, als je wilt kan ik die ook laten vervangen 🙂 dan hoef je niet te bellen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?