Skip to main content

Ik heb geen wifi meer op zolder en de eerste verdieping sinds gisteren.Heb al het modem gerest,en ook de experia wifiversterker boven op zolder.Ook de stekker eruit gehaald.En alles op nieuw opgestart.Niets helpt.Welke lampjes moeten branden op de wifiversterker???

Wie heeft de tip dat mijn kids gewoon weer wifi hebben boven???

Ik heb boven een wifiversterker staan, experiaWIFI Sinds gisterenavond heb ik geen wifi op de zolder en eerste verdieping.Ja alles al gereset,modem ,versterker.Alles opnieuw opgestart.Zelfs een andere wifiversterker gebruikt werkt ook niet.Welke lampjes moeten branden om een goed wifisignaal te hebben op de zolder en eerste verdieoing.Het is heel frusterend dat het juist NU uit moet vallen.HELP HELP HELP

*admin: topics samengevoegd


Welke Experiabox heeft u? En welke versterkers? Wit of zwart?  Rond of vierkante? 


GM  Nick 83.

Ik heb beneden in de meterkast de experiabox V10 hangen.Boven op zolder is een vaste internet kabel.Deze zit in een experia wifi versterker.Een klein vierkant zwart kastje.Daar zitd e kabel in.Hier geeft ie 2 gele groene lampjes aan.Dus niet het blauwe wifi lampje.Het is heel raar,want tot woensdagavond deed alles het nog.Wat denk jij wat het kan zijn.Gr Wendy


Gm, heb je maar één experia wifi???? Met een v10 heb je er minimaal 2 nodig want de Wi-Fi van de v10 wordt automatisch uitgeschakeld. 


Beneden bij de tv staat ook een witte wifiversterker een grote vierkante witte


O Ok. Die combi is helaas niet ideaal maar dat is voor latere zorg. Heb je op de experia wifi de resetknop al gebruikt?


Ja joep alles al geprobeerd zelfs een andere experia versterker geleend van mijn vriendin die had precies hetzelfde..Ik durf alleen het modem het weekend  niet te resetten.Nu hebben we "alles"nog wifi beneden en de tv,s doen het nog Dua dat risico dat ik dadelijk helemaal niets meer heb durf ik nu niet aan

Dus na het weekend ga ik dat doen

Heb wel buiten 2 slangen met kerstverlichting hangen en binnen een kerstboom met verlichting,maar die staat er al 4 weken.Las ook ergens dat dat een probleem kon zijn


Wat je kan proberen is de zwarte aansluiten ipv de witte. Maar het is inderdaad verstandig om na de kerstdagen op onderzoek uit te gaan. Wordt vervolgd. Fijne dagen.


Resetten van het modem zou ook niet nodig moeten zijn. Ik vermoed dat de kabel niet in orde is. Kun je een pc of laptop op die kabel aansluiten? Kijken of bekabeld internet werkt.


Joep bedankt en Nick dat ga ik.inderdaad zo eens proberen,want dat zou ook nog kunnen.Bedankt voor jullie reacties en nu fijne dagen gaan vieren met dierbare


Hoi @wendyvk1976, is het nog gelukt de stappen van Joep en Nick te proberen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!