Skip to main content

6 febr. 2020 sluit KPN monteur glasvezel met interactieve TV aan, sindsdien doen de aparte boxen het niet meer.

betaald voor het programmeren maar moet het schijnbaar zelf oplossen.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Frustie ,

bedoel je 2 tv-decoders die het niet zouden doen? Wat voor (fout)melding krijg je op iedere decoder afzonderlijk?

Zijn de decoders rechtstreeks op de Experia aangesloten of anderszins?

Probeer anders eens het volgende: maak alles stroomloos, de glasvezelkast, de modem en de 2 decoders.

Wacht minimaal 30 seconden, start dan eerst de glasvezelmodem op en wacht totdat deze volledig in bedrijf is, d.w.z. allemaal groene lampjes, start dan de modem en wacht net zo en daarna iedere decoder afzonderlijk, Gaat het nu goed?

 


Beste JanD,

hartelijk dank voor jouw snelle reactie, ik bied hier mijn excuus aan daar alles inmiddels in orde is.

Het zat hem in het verkeerd interpreteren van het Bose installatiemenu.

Ik zal mijn naam Frustie maar veranderen Muts of zo.🤭

 


Ha @ Muts 😉. Fijn dat het allemaal toch gelukt is! Top dat je het ook nog even doorgeeft. Mochten we, nu of in de toekomst, nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? We helpen je graag! 


Ik kom niet uit het forum! Jullie zijn mijn wachtwoord kwijtgeraakt!


Hoi Frustie, welkom terug. Wat bedoel je precies? Wij doen verder niets met je wachtwoord. Je logt op het forum met een KPN ID. Dat is een combinatie van een e-mailadres en een wachtwoord. Als je dat wachtwoord niet meer weet kun je die hier resetten.