Beste,
Sinds April ben ik verhuist naar een andere woning en ben klant geworden bij KPN met een Hussel compleet pakket waar ik over het algemeen tevreden mee ben.
Via mijn spelcomputers en werklaptop ben ik er achter gekomen dat ik onwijs veel packetloss op mijn nieuwe woonadres heb.
Door het erg schommelende netwerk constantheid ben ik gelijk op onderzoek uitgegaan. In mijn netwerk omgeving gebruik ik een switch zodat ik mijn netwerk apparaten op 1 punt kan aansluiten met port 1 als uplink vanuit de meterkast. Ik maak ook gebruik van een draadloze netwerkadapter voor de KPN settopbox boven zonder problemen.
Zelf heb ik mijn Experiabox V10A gereset(Ook naar fabrieksinstellingen) Geen resultaat helaas.
Ik had de Genexis glasvezelbox van het stroom afgehaald en deze weer opnieuw aangesloten toen was mijn packetloss voor ongeveer 2-3 dagen weg en daarna kwam het weer terug, Ik vermoed dus dat de glasvezelbox vervangen moet worden..
KPN heb ik al meerdere malen geprobeerd te contacten met dit verhaal alleen word er eigenlijk niet geluisterd.. Dit frustreert mij veel.