Skip to main content

Hallo professionals,

 

​​​​​​​​​​​Ik heb een probleem met me outdoor camera van Gigaset. Ik heb al een hele tijd lang lopen prutsen en doen en zelfs met de klantenservice kwam ik er niet uit van Gigaset. 

 

Ik heb de Gigaset Outdoor Camera. Deze wil dus niet verbinden met de app vanwege (wat gigaset zegt) er een poort niet open staat. En als ik dan vraag welke poort dan is het 8000 en nog een.

 

Hoe kan ik zorgen dat ik op de Experiabox v10A de poorten open krijg zodat de IP camera toegang heeft?

Het gekke is dat ik beschik over een systeem van KlikaanKlikuit met andere IP camera's en deze waren in een paar stappen zo via de wifi te koppellen. Dus wat gaat er fout.. 

 

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Hi @Serge145! Welkom en bedankt voor je vraag! We hebben een mooi topic met een uitgebreide uitleg over hoe je poorten kunt opzetten op een V10A: helpt dit topic je verder? Als je er niet verder mee komt, geef dan duidelijk aan waar je vastloopt: screenshots zijn dan ook fijn: alle info is welkom, zodat er vanuit de Community met je meegedacht kan worden!