Ik heb een nieuw internet en tv abonnement afgesloten met overstap service. 5 februari zou ik mijn apparatuur aan kunnen sluiten. Maar ik denk dat mijn glasvezel nog niet geactiveerd is. Op 5 februari is de glasvezel van de stoep voor het huis binnen aangelegd, en tien is ook gecontroleerd of de aansluiting goed was. Na contact met klantenservice is de aansluit datum opgeschoven naar 7 februari. Maar er brandt nog steeds geen lampie glas op het aansluitpunt. Ondertussen is ziggo er mee opgehouden, wat eigenlijk niet zou kunnen omdat mijn nieuwe aansluiting nog niet werkt. Weer contact gehad met klantenservice. Ze zeggen dat er een mail naar kpn netwerk is gestuurd. En dat ik ziggo kon bellen of het tijdelijk weer aangesloten kan worden. Hoe of wat verder kreeg ik geen duidelijk antwoord op. Wel hebben ze iets opgestuurd zodat ik toch tv kan kijken en weer internet heb. Mijn vraag is wat ik nu verder kan doen zodat ik weer normaal internet en tv heb.
Beantwoord
Glaslampje bij nieuw abonnement brandt niet
Beste antwoord door Jasper van KPN
Welkom op de community ​
Is dat inmiddels wel gelukt en heb je de verbinding kunnen activeren? Voor zulke situaties is het het snelste om ons te bellen via een terugbelafspraak. Ik weet niet precies wat de situatie is, het is niet altijd nodig om direct contact op te nemen met Netwerk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.