Skip to main content
Beantwoord

Glaslampje bij nieuw abonnement brandt niet

• 8 februari 2025
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb een nieuw internet en tv abonnement afgesloten met overstap service.  5 februari zou ik mijn apparatuur aan kunnen sluiten.  Maar ik denk dat mijn glasvezel nog niet geactiveerd is.  Op 5 februari is de glasvezel van de stoep voor het huis binnen aangelegd,  en tien is ook gecontroleerd of de aansluiting goed was. Na contact met klantenservice is de aansluit datum opgeschoven naar 7 februari.  Maar er brandt nog steeds geen lampie  glas op het aansluitpunt. Ondertussen is ziggo er mee opgehouden,  wat eigenlijk niet zou kunnen omdat mijn nieuwe aansluiting nog niet werkt.  Weer contact gehad met klantenservice.  Ze zeggen dat er een mail naar kpn netwerk is gestuurd.  En dat ik ziggo kon bellen of het tijdelijk weer aangesloten kan worden.  Hoe of wat verder kreeg ik geen duidelijk antwoord op. Wel hebben ze iets opgestuurd zodat ik toch tv kan kijken en weer internet  heb. Mijn vraag is wat ik nu verder kan doen zodat ik weer normaal internet en tv heb. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Jeroen de koning, dat is een vervelende situatie inderdaad! Het klinkt alsof het glasvezelkastje al in huis is aangesloten, maar er nog geen signaal op stond. Met het noodpakket kan je online, als tijdelijke oplossing.

Is dat inmiddels wel gelukt en heb je de verbinding kunnen activeren? Voor zulke situaties is het het snelste om ons te bellen via een terugbelafspraak. Ik weet niet precies wat de situatie is, het is niet altijd nodig om direct contact op te nemen met Netwerk.

Bekijk origineel

4 reacties

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2334 reacties
  • 8 februari 2025

Vervelende situatie!
Ik verwacht dat KPN Netwerk naar aanleiding van de melding van de klantenservice contact met u zal opnemen. U kunt ook een terugbelverzoek indienen bij KPN Netwerk.
Terugbelverzoek | Het KPN Netwerk

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Welkom op de community ​@Jeroen de koning, dat is een vervelende situatie inderdaad! Het klinkt alsof het glasvezelkastje al in huis is aangesloten, maar er nog geen signaal op stond. Met het noodpakket kan je online, als tijdelijke oplossing.

Is dat inmiddels wel gelukt en heb je de verbinding kunnen activeren? Voor zulke situaties is het het snelste om ons te bellen via een terugbelafspraak. Ik weet niet precies wat de situatie is, het is niet altijd nodig om direct contact op te nemen met Netwerk.

Goede avond,  ik heb nog steeds geen glasvezel.  Ik ben wel goed geholpen door de klantenservice van kpn. En ik heb een altijd online nood pakket ontvangen. En extra gb op de mobiele aansluitingen. Ze hebben ook contact op genomen met kpn netwerk.  Ondanks dat er een glasvezel kabel,en aansluitpunt in huis geplaatst is door de aannemer van kpn netwerk, en daarna ook getest is op de werking hiervan, is er niets hiervan bekend in hun systeem.  Na een paar dagen kreeg  ik iemand van kpn netwerk aan de telefoon, om een afspraak in te plannen om het huis aan te sluiten op het glasvezel netwerk, en een aansluitpunt in huis  te plaatsen.  Toen ik de vraag stelde of er 2 kabels en aansluitpunten nodig zijn om glasvezel te gebruiken, kreeg ik na 5 min. In de wacht gestaan te hebben het antwoord, dat het idd klopt dat het huis al aangesloten is.maar dat de controle door de aannemer niet goed gedaan is. En aannemer opnieuw komt om de aansluiting te controleren.  25 februari komt de aannemer hiervoor langs. Dus ik ben benieuwd of dan alles werkt. Beetje jammer dat het allemaal zo lang moet duren. Denk persoonlijk dat het wet simpeler kan. Dat de glasvezel goed aangesloten is, dat denk ik wel. Want toen ik op de oorspronkelijke aansluit datum,  mijn kpn box aansloot, was meteen het signaal naar ziggo verzonden dat mijn abonnement moest stoppen.   Maar over een week weet ik of ik wer online ben.   Nogmaals door kpn goed geholpen,  maar kpn netwerk,  is niet zo klant vriendelijk. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • 19 februari 2025

Dat gaat nog niet helemaal van harte dus, maar met de monteur die de 25e komt zit er wel beweging in. Als die monteur ziet dat alles goed zit zal het daarmee afgerond kunnen worden en kan de aansluiting verder gaan verwacht ik.

Reageer