Hallo allemaal,
Ik ben blij dat ik dit heb gevonden want dit is goed voor problemenĀ
Ik ben leonie 16 jaar en we zijn thuis overgestapt van ziggo naar kpn. We wilden glasvezel bij ons naar de meterkast laten trekken voor betere wifi. En we hebben al met kpn gebeld en we hebben al het pakket van kpn gekregen, dus eigenlijk alles al voor kpn. Het enigste wat we nog moesten doen is de glasvezel. We hadden al vaak naar de glasvezel monteur gebeld, maar zij zeiden dat ze eerst niet konden komen verwegens Covid 19. We hadden nogeens gebeld en toen zeiden ze dat ze lang kwamen om te kijken. Toen kwamen ze langs en zeiden dat ze andere monteurs laten komen om te maken. Maar die zeiden weer dat ze weer andere monteurs gingen halen. Zo bleef het maar doorgaan. Mijn pleegmoeder heeft ook vaak gebeld naar kpn en naar de monteurs, maar daar kwam niks uit. We hebben dit al sinds ongeveer vanaf september. Ik wil graag haar helpen om te kijken of ik ook misschien iets kan doen. De wifi is echt heel slecht wat we nu hebben. We willen graag betere wifi omdat ik niet mijn huiswerk kan maken online en zij niet haar persoonlijk werk voor werk. Dus ik hoop dat iemand ons kan helpen.Ā
Alvast bedankt