Een goede dag,
Glasdraad organiseert binnenkort info avonden, om de aanleg van glasvezel o.a. in de Zilk te promoten.
Mijn vraag: is het aantrekkelijk met een abb. van KPN deel te nemen in die actie?
admin: privacygevoelige info verwijderd
Een goede dag,
Glasdraad organiseert binnenkort info avonden, om de aanleg van glasvezel o.a. in de Zilk te promoten.
Mijn vraag: is het aantrekkelijk met een abb. van KPN deel te nemen in die actie?
admin: privacygevoelige info verwijderd
KPN en Ziggo hebben elk een eigen koper-, coax- en/of glasvezelnetwerk. Daarom zullen deze providers geen gebruik gaan maken van het glasvezelnetwerk van GlasDraad. Daarop zullen alleen andere providers hun diensten gaan aanbieden. Wie nu abonnee is van KPN zal dus gewoon op het netwerk van KPN aangesloten blijven, en datzelfde geldt voor abonnees van Ziggo op hun coaxnetwerk. Of men zou straks moeten overstappen naar een andere provider op het netwerk van GlasDraad.
Piet.
Volgens GlasDraad zal KPN toch diensten gaan leveren via hun nieuw aan te leggen glasvezelnetwerk in de Bollenstreek. KPN zal hun eigen abonnees die in het gebied wonen zelf nog gaan benaderen dat ze te zijner tijd over kunnen stappen van hun huidige KPN-aansluiting naar een glasvezelaansluiting van GlasDraad. De abonnementskosten e.d. blijven dan hetzelfde.
Het huidige kopernetwerk van KPNÂ blijft overigens in het betreffende Bollenstreek-gebied voorlopig ook nog in gebruik.Â
Dit liet GlasDraad mij desgevraagd weten.
Piet.
Piet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.