Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ik zit met een vraag. Zit nu bij ziggo en zou over willen stappen naar kpn internet en tv. 

Nu is er tot aan de voordeur glasvezel gelegd maar binnenshuis is er niets aangesloten.

(opgerold onder het straat werk)

Stel ik zou overstappen, sluit kpn dan dit voor je aan? En zijn hier extra kosten aan verbonden?

 

Met vriendelijke groet,

 

Richart

 

Hallo @Richart1972. Als je overstapt en glasvezel is leverbaar volgens https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ dan zorgen wij gratis voor de aansluiting in jouw woning. Ook al is de aansluiting nog niet in de woning, wij zorgen kosteloos voor jouw aansluiting.
Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust!
 


Ok bedankt voor je antwoord. Dan ga ik ff alles bekijken wat voor pakket ik wil v kpn en zal dan overstappen...


Vraag : Glasvezel zit er aan te komen > tot aan voordeur van het appartementen gebouw.

Aanbieder E-fiber biedt aan : gratis aansluiting tot huis - wel in combi met contract met diverse aanbieders.

ik zie daar geen KPN bij staan.  Ben niet van plan over te stappen maar ? verzorgt KPN ook de 

gratis aansluiting op elk privé-appartdement - ?? 


Als kpn er niet tussen staat dan zullen ze ook niet leveren. 


Dus…. dan ben ik verplicht over te stappen naar .. ?  een mij onbekende provider - en biedt KPN mij

niet de mogelijkheid glasvezelkabel te gaan benutten ?  dat vind ik raar ..  

KPN moet zich toch ‘verplicht’ voelen al hun klanten dezelfde voorzieningen te bieden. ???

Ik hoop dat u,Joep, het verkeerd heeft. 

groet


De netwerkbeheerder/eigenaar is in dit geval E fiber. Als die niet wil dat kpn over hun glasvezel levert of zesamen niet tot een deal kunnen komen dan houdt het op voor KPN. 


Dus… van de 34 bewoners in het appartement, waarvan ik denk dat de helft+ KPN klant zijn, staan daarmee in de kou .. mooi is dat ..  - we gaan het zien - maar als daarmee de kous af is dan ben ik bang dat KPN heel wat sympathie (lees klanten) verliest ..  groet

 


KPN  blijft gewoon over de telefoonlijn leveren. Je hoeft dus helemaal niet over te stappen. Je kunt gewoon bij KPN blijven.