Skip to main content

Ik krijg bovenstaande melding als ik probeer de knp ont te laten omzetten naar de Fritzbox 5590

Hallo @Tebbie09 heb je wel glasvezel en het originele modem van KPN daar op aangesloten?

Zie ook onderstaande link hoe te handelen:

Vrije modemkeuze: gebruik een eigen modem op je KPN verbinding | KPN Community

 

Succes.


Hallo @Tebbie09 heb je wel glasvezel en het originele modem van KPN daar op aangesloten?

Zie ook onderstaande link hoe te handelen:

Vrije modemkeuze: gebruik een eigen modem op je KPN verbinding | KPN Community

 

Succes.

Kijk tevens eens hier. FRITZ!Boxen 55xx en KPN werkt zonder, naar mijn info, enige problemen.

https://nl.avm.de/service/vrije-modemkeuze/fritzbox-voor-gebruik-op-de-glasvezelaansluiting-van-kpn-configureren/

Groet,

AVM GmbH for ICT

Eric


Hallo @Tebbie09 heb je wel glasvezel en het originele modem van KPN daar op aangesloten?

Zie ook onderstaande link hoe te handelen:

Vrije modemkeuze: gebruik een eigen modem op je KPN verbinding | KPN Community

 

Succes.

@JanD Volgens mij heb ik alles goed gelezen, maar bedankt voor het meedenken. Zal aankomende week wel eens naar de KPN helpdesk bellen.


Inmiddels werkt het.

Blijkbaar moet je alle KPN cookies accepteren...Nadat ik de aanvraag had ingediend de volgend dag terug gebeld en keurig geholpen! Het werkt nu als een zonnetje


@Tebbie09 Fijn dat het werkt en dat je dat nog even deelt. Post gerust nog eens een topic in de toekomst als we je ergens bij kunnen helpen!