Skip to main content

Sinds 1,5 week heb ik geen internet. Verleden week zaterdag is een monteur geweest die vertelde, na doormeting, dat er een paar straten verderop een breuk in de glasvezelkabel was. Er is daar niet gegraven (heb t nagevraagd op de plek waar hij vertelde dat het kastje stond). Ik ben vreselijk onthand: geef 5 dagen online thuis les. Het mobiele routertje wat ik het ontvangen van KPN werkt slecht. Kan geen filmpjes aan mijn studenten (online) laten zien omdat hij vaak vastloopt.

Daarnaast: ik heb een huis met 3 verdiepingen. Aan de noodrouter heb ik op de andere 2 helemaal niets. Tv kijken op mijn smarttv (heb geen tv abonnement meer) is onmogelijk. Muziek spelen (op wifi) ook niet.

Ik zou verleden week maandag gebeld worden: nee dus. Nooit iets vernomen van KPN dus bel ik regelmatig. Eerst het verzoek voor nog 2 mobiele routers, nee: mag maar 1 per huishouden. Ik kan nergens een klacht indien over de slechte communicatie, een mailadres om een klacht in te dienen, bestaat niet meer. Vind het echt schandalig dat er geen actie wordt ondernomen door KPN en daarnaast: totaal geen communicatie! 

Cooper

Hoi @CooperBilly,

Het is inmiddels al een aantal dagen geleden dat jij je bericht hebt geplaatst. Heb je inmiddels al contact gehad met een medewerker. Zo niet help ik je graag verder. Zou je dan voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 


Dag Hanna,

Ik heb mijn gegevens aangemaakt in mijn profiel.

Helaas heb ik zelf steeds met KPN moeten bellen. Gister is iemand van VW gekomen, er moet nu gegraven worden: wanneer is onbekend.

Inmiddels nog steeds slechte wifi, gedoe met lesgeven.

 

 


Hoi @CooperBilly,

Bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens. Ik heb voor jou het voortgangsrapport erbij gepakt maar ik heb helaas geen extra informatie. Momenteel is de ondergrondse oplossingspartij aangestuurd, zodra we daar meer over weten krijg je uiteraard zo snel mogelijk bericht. 

Ik heb helaas voor de slechte wifi momenteel geen oplossing. Het Direct Online Pakket bestaat uit een mifi router die het 4G signaal in jouw omgeving omzet in een bruikbaar wifi signaal, dit is een tijdelijke oplossing en helaas niet zo stabiel als wifi via een vaste aansluiting. Je zou kunnen kijken naar de plaatsing van de router, bijvoorbeeld op een hogere verdieping of dichter bij het raam. 

Kan ik verder nog iets voor je betekenen? 

 


Reageer