Bij installatie vraagt mijn google home mini om op de routerr de ap isolatie uit te zetten.Echter op de router zit geen ap installatie knop.
Hoe doe ik dat.of heb ik een andere versie nodig.
Bij installatie vraagt mijn google home mini om op de routerr de ap isolatie uit te zetten.Echter op de router zit geen ap installatie knop.
Hoe doe ik dat.of heb ik een andere versie nodig.
Er is geen AP isolation actief op de Experia/KPN Box tenzij je het gast wifi netwerk gebruikt.
Dat snap ik. Maar mijn Google speaker wil dat wel anders doet hij het niet. Wat moet ik dan doen? Ik kom zo niet verder met installatie.Â
Kun je me iets meer helpen? Ik wist niet eens dat ik een gast netwerk had in mijn eigen huis. Hoe kom ik daar af?Â
Â
En hoe en op welk aparaat moet ik 5ghz deinstalleren?
Â
Alvast bedankt voor je hulp
Dit kan gebeuren als je toch het gast wifi gebruik of je smartphone de 5Ghz band en de Home Mini de 2.4Ghz band gebruikt.
Bij gast wifi wel maar het mag geen enkel probleem zijn als de telefoon en Home Mini op verschillende banden zitten.
... google home producten moesten multicast hebben om vlekkeloos te werken. ...
Multicast is iets dat geregeld wordt op subnet nivo, niet op wifi band nivo.
Zolang beide apparaten maar in hetzelfde subnet zitten mag dat geen enkel probleem zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.