Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb denk ik een relatief eenvoudige vraag. Is het mogelijk om bij gebruik van de google wifi mesh producten om iptv te gebruiken zonder de decoder met utp aan de Experiabox aan te sluiten?

 

Dus in deze volgorde:

 

Experiabox v10a -> google wifi -> via wifi naar andere google wifi -> decoder via utp aan google wifi. 

Zoniet is het niet anders en wordt het kabels trekken =)

Bij voorbaat dank.

Groeten, 

Henk

Dit kan niet. Tv kijken via Google WiFi zal niet werken. Het werkt wel via de SuperWifi's. 


"Het werkt wel via de SuperWifi's."

Mogelijk werkt het wel, maar ondersteuning door KPN wordt alleen geboden bij direct bedraad aan de Experia.


"Het werkt wel via de SuperWifi's."

Mogelijk werkt het wel, maar ondersteuning wordt alleen geboden bij direct bedraad aan de Experia.

Klopt. KPN ondersteund het niet. Maar het werkt wel. Is wel een dure optie, je bent weer 150 euro verder. En zeker als je al Google WiFi in huis hebt is het helemaal geen mooie optie. Een kabel trekken is altijd beter. En goedkoper. Dus als dat kan: zeker doen. 


Is tv kijken een bezigheid die je veel uitvoert? Als het om een aantal momenten maar gaat, is een Chromecast aansluiten op de TV ook een optie. Ik kijk weinig TV en als ik boven wil kijken, pak ik mijn mobiel en stream ik de zender.


Dank voor jullie reacties, 

 

Ik heb nu nog niets aangeschaft maar ben wel aan het oriënteren. Het probleem met kabels trekken is dat er geen loze leidingen in huis aanwezig zijn (huis uit 83) slechte indeling enzv. Ik zou dan op met een switch moeten gaan werken om de bekabeling naar alle tv's te krijgen en ben dan nog behoorlijk wat kwijt aan het netjes leggen van kabels hier in huis. Vandaar ook mijn initiële  vraag.  Maar als het wel werkt echter niet ondersteund wordt weet ik niet of het uiteindelijk loont om het via wifi te gaan doen. 

 

Ik ga nog maar eens even nadenken =) 

 

Cheers,

Henk

 

 


Spreek af met een medewerker, dat je de Super Wifi Punten mag proberen en terugsturen als je ontevreden bent.


Spreek af met een medewerker, dat je de Super Wifi Punten mag proberen en terugsturen als je ontevreden bent.

Hoef je niet af te spreken. Binnen 14 dagen kostenloos retour sturen mag altijd, bij alle apparatuur van KPN volgens mij.


“volgens mij”

Als ik adviseer om ze te bestellen, ze worden geprobeerd en KPN neemt ze niet terug omdat ze zijn uitgepakt. Dan voel ik me toch schuldig.

Ik heb met de bestelling van KPN Super Wifi nog geen paar uur later de mogelijkheid gekregen om de Deco te proberen. Ik krijg de bestelling van KPN binnen en echt het slopen van de verpakking is niet nodig. Vandaar dat ik de topic starter het nog wel even zelf laat navragen.

Ik heb de bestelling vanuit mijn situatie teruggestuurd en niet geprobeert.


Ik denk dat een KPN medewerker hier maar ff wat meer duidelijkheid over moet geven.


Dag allen! Je kunt gewoon de KPN Super wifi bestellen, proberen en eventueel binnen 14 dagen kosteloos retourneren, mits we natuurlijk kunnen zien dat je netjes met de apparatuur bent omgegaan. 
Bekijk het als volgt. Als je online nieuwe schoenen bestelt, dan mag je ze gerust uit de doos pakken, aandoen en een rondje mee lopen. Zodra je er mee door de modder banjert en een potje mee gaat voetballen nemen ze de schoenen natuurlijk niet terug. Ditzelfde geldt voor ons! 


Reageer