Skip to main content

goedendag, 

Ik heb een vraagje.

Ik heb een experiabox v10 in de meterkast omdat ik de wifi zwak vond, en ik heb in de woonkamer een Nest wifi router staan en boven een accespoint daarvan. En het wifi van de expediabox uitgeschakeld.

Heb wel itv van kpn

Het werkt allemaal aardig goed maar ik heb mn Hue bridge aan de Expediabox hangen, en ik kan die wel bedienen met mn telefoon, maar met bijvoorbeeld mijn logitech afstandsbediening niet, daar is de bridge niet te vinden. Waarschijnlijk door een dubbele Nat ofzo. Ik heb er niet echt verstand van!

Ik heb soms met nieuwe wifi apparatuur ook problemen met het verbinden met het netwerk

Wat is het beste wat ik kan doen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

 

Admin: afgesplitst naar eigen topic

is het een goed idee om de expediabox in een soort bridge modes te zetten?


is het een goed idee om de expediabox in een soort bridge modes te zetten?

De Experia/KPN Boxen kunnen niet in bridge-mode.


In ieder geval de de wifi op de V10 uitschakelen.

 


In ieder geval de de wifi op de V10 uitschakelen.

 

dat had ik al gedaan ja! 

 

Maar niemand anders verder een oplossingen? 


Welke logitech gebruik je, met HUB?

Die moet op dezelfde netwerk zitten als de WiFi, dit omdat de logitech via de WiFi werkt en dan niet de Hue kan vinden, ik heb ook een Hue probleem, kan niet meer dimmen met de logitech, gaat een beetje achteruit.


Welke logitech gebruik je, met HUB?

Die moet op dezelfde netwerk zitten als de WiFi, dit omdat de logitech via de WiFi werkt en dan niet de Hue kan vinden, ik heb ook een Hue probleem, kan niet meer dimmen met de logitech, gaat een beetje achteruit.

ik heb die met Hub ja.


Hoi @Erwinhek, welkom op ons forum! De community heeft je al een eind op weggeholpen zie ik!
Inhoudelijk heb ik hier niet zoveel verstand van maar misschien heb je iets aan het onderstaande topic?
 

 


ik heb het niet goed werkend gekregen , dus alle apparaten van de wifi maar verwijderd, en 2 superwifi2 besteld. En na een paar problemen met het verbinden van mn rookmelders , is nu alles draaiende!