Skip to main content

Gramofon werkt niet meer

Hallo ​@John Broer 

Probeer eens een reset, waarschijnlijk blijft de Gramofon nu hangen op een verkeerd IP-adres (van de vorige provider/aansluiting).

Gevonden op het Tweakers forum:

't was even zoeken maar maar met een factory reset (stroom eraf en terwijl je de knop ingedrukt houdt weer aansluiten, als het ledje geel/rood gaat knipperen kun je loslaten) kwam alles weer goed, gramofon configuration verscheen in de adressen lijst en de app vond 'm toen ook. Alles opnieuw ingesteld en heb ik weer muziek.

Helaas daarna blijft het kastje blauw knipperen en ik kan de Gramofon app niet meer downloaden 

Je hebt een Android smartphone?
De Gramofon setup app is niet meer te vinden in de Google Play Store, in de Apple Play Store lijkt hij nog wel te bestaan.

Als die app alleen voor de setup is dan kan je proberen of je via een iPhone van iemand anders even die app kan draaien.

De Gramofon website bestaat niet meer dus voor support kan je daar ook niet meer terecht.

De Gramofon setup app is nog wel te vinden op sommige websites maar je weet niet of dat veilig is, er kan ook een virus/trojan inzitten.

Dankjewel ik heb een I phone en in de App Store zie ik deze niet meer

In de zoekmachine kom ik deze link tegen, als je die op je iPhone opent zie je hem dan ook niet?

https://apps.apple.com/tm/app/gramofon-setup/id928453209

Deze app is momenteel niet beschikbaar in jouw land of regio krijg ik dan. 

Jammer dat de link niet werkt, dan houd het op vrees ik.

Wellicht heeft een andere forumgebruikers nog een idee.

Dankjewel in ieder geval. Vorige week op het oude netwerk werkte die nog wel. Jammer dat de ondersteuning er niet meer is

Reageer