Skip to main content

Ik ben al ik weet niet hoe lang klant bij KPN, heb daar alles lopen incl. mobile abonnementen. Voor een tijd terug al geklaagd over hele slechte wifi , Heb een extra wifi punt in huis gekregen en dan gaat het uiteraard een tijdje goed en nu begint het telkens weer, slechte wifi, uitvallende wifi en dat is zwaar irritant. Zelfs de wifi manager kan ik niet gebruken want daar heb je wifi voor nodig. IK ben eerlijk gezegd het klagen beu en wil eigenlijk wel opzeggen want krjg het dee dat ze er nks aan doen. En als je dan leest dat een nieuwe klant 2 superwifi punten krijgt en jij als jarenlange klant , die rond meer dan 100 euro in de maand aan KPN betaald voor hun diensten, er elke keer maar weer achteraan moet om te kijken of de wifi verbeterd kan worden, zakt me de moed nu wel in de schoenen. Dus word er dit keer weer niks of niet zovee aan gedaan dan stap ik op

Kan je ons wat zinvolle informatie geven over je Wi-Fi probleem? 


U heeft versterkers gekregen zegt u? Dat zullen deze geweest zijn?

Die zijn zeker net zo goed als SuperWiFi's. 

Welke Experiabox heeft u? En heeft u glasvezel? 


ja deze, werken voor geen meter
Experiabox weet ik niet, maar wel één van de eersten


Nou dan doe je het gewoon niet goed. Zo simpel is het. Ook bij jou is goed Wi-Fi prima mogenlijk maar dan moet je wel wat vertellen.  


En als je dan leest dat een nieuwe klant 2 superwifi punten krijgt en jij als jarenlange klant , die rond meer dan 100 euro in de maand aan KPN betaald voor hun diensten, er elke keer maar weer achteraan moet om te kijken of de wifi verbeterd kan worden, zakt me de moed nu wel in de schoenen.

Toen jij klant van kpn werd heb je toch ook kunnen profiteren van een welkomsactie? Als we telkens opnieuw maar cadeautjes van kpn willen zullen de aboprijzen ongetwijfeld nog veel verder omhoog gaan, 't moet uit de lengte of de breedte komen.

De goede werking van Wi-Fi valt buiten de verantwoordelijkheid van providers, ze bieden het aan maar kunnen geen garanties geven over de werking: daarvoor is Wi-Fi te veel afhankelijk van omgevingsfactoren buiten hun invloed (Wi-Fi van de buren, magnetrons, LED-lampen, (gewapend) betonnen muren/vloeren, etc.). Bij een andere provider (met andere merken Wi-Fi appartuur) zou het beter maar ook nog veel slechter kunnen zijn, ook die kunnen geen garantie afgeven, de mooie verhalen in reclames ten spijt.

 

ja deze, werken voor geen meter

Heb je de ExperiaWifi"s aangesloten m.b.v. de kpn Thuis app? Ik heb dat wel gedaan en ik kan zeggen: ze werken voortreffelijk.

 


nou Joep (slimmerik, doet je naam eer aan) zo simpel als jouw antwoord is het niet
IK ben stap voor stap begeleid door een KPN medewerker en nog werkt het niet dus daar ligt het echt niet aan 

 

Henk2304 Heb je de ExperiaWifi"s aangesloten m.b.v. de kpn Thuis app? Ik heb dat wel gedaan en ik kan zeggen: ze werken voortreffelijk Hoe werkt dit dan? Wil dat wel proberen

 


Installeer op jouw slimfoon de kpn Thuis app. Onder Snelheid en dekking vind je Wifiversterker toevoegen. Daarmee heb ik 't gedaan.


ja deze, werken voor geen meter
Experiabox weet ik niet, maar wel één van de eersten

Hier plaatjes:

Welke heeft u?


nou Joep (slimmerik, doet je naam eer aan) zo simpel als jouw antwoord is het niet
IK ben stap voor stap begeleid door een KPN medewerker en nog werkt het niet dus daar ligt het echt niet aan 

 

 

Sommige mensen hebben altijd pech! Maar normaal gesproken is het 2 stekkertjes in het modem stoppen en klaar. 


Goedemiddag @heeeeeele slechte wifi, was het nog gelukt met de KPN Thuis App? Werken de Experia Wifi's nu naar behoren? 


Nou, hij wilde de QR code niet scannen. Door tijdgebruik eerlijk gezegd.ook niet verder geprobeerd