Skip to main content

De adapter van mijn Superwifi punt is stuk. Hiermee ben ik naar de KPN XL winkel gegaan en daar is mij verzekerd dat ik binnen 3 dagen een nieuwe adapter zou ontvangen. Na 2 weken maar weer eens contact gezocht via What’s app met de klantenservice. Daar bericht gekregen dat er waarschijnlijk iets niet goed is gegaan in het logistieke centrum. We zijn inmiddels weer twee weken verder en ik heb nog niets ontvangen. 

Heb veel geduld gehad, maar het begint nu vervelend te worden. Wie kan mij voorzien van informatie omtrent mijn klacht of advies geven wat ik nu het beste kan doen? Ik heb het vermoeden dat een nieuwe Superwifi sneller geleverd kan worden dan een adapter?

 

Heb geprobeerd een universele adapter te bestellen, maar dit werkt niet. 

 

 

Welkom op het forum @fiek237. Ik lees dat je al een hele tijd wacht. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Sorry daarvoor. Ik heb een nieuwe  Experia wifi voor je besteld. De bevestiging daarvan krijg je per -email en sms. 


@Jeroen_dB Dankjewel voor je hulp Jeroen. Oh oh oh - wat een gedoe - nog niet opgelost. 

Eindelijk dankzij jou een pakketje van KPN….. vol verwachting opende ik het pakje …. maar helaas - er zit een Experia in de doos en ik heb thuis niet een experia, maar 2 witte ronde Superwifi punten. (Superwifi) 

Hoe kan ik deze experia retourneren en alsnog de juiste versterker ontvangen? Of moet ik terug naar Alexandrium naar de winkel waar het allemaal begon? 

School begint weer, incl pubers met online lessen - dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

mvg, VeroniqueÂ