Skip to main content

Ik heb een ExperiaBox V10, maar de Wi-Fi is zeer slecht op zolder. Nu heb ik een D-link DIR-878 die ik dmv huidige UTP aansluiting boven heb wil aansluiten.

Of kan KPN mij met een goede wifi verdeler, op zolder, helpen?

Helaas is mijn kennis niet supergoed om deze zo in te stellen dat ik deze optimaal kan gebruiken.

Wie kan mij, evt op afstand met teamviewer (in privébericht) oid te helpen om deze te installeren? 

 

 

Hallo @Frank.1969 , je zou in de handleiding van de D-Link kunnen kijken of je deze in Access Point mode kunt zetten, dan kun je optimaal van de wifi boven genieten.

De D-Link zou je op de 1e verdieping ergens centraal kunnen plaatsen, dan heb je op zolder ook nog goede wifi, maar in de AP-mode heb je ook meteen een switch, dus kun je op de 1e verdieping en/of zolder ook alles bekabeld doen, de beste oplossing.

Succes.

 


Hallo @Frank.1969 , je zou in de handleiding van de D-Link kunnen kijken of je deze in Access Point mode kunt zetten, dan kun je optimaal van de wifi boven genieten.

De D-Link zou je op de 1e verdieping ergens centraal kunnen plaatsen, dan heb je op zolder ook nog goede wifi, maar in de AP-mode heb je ook meteen een switch, dus kun je op de 1e verdieping en/of zolder ook alles bekabeld doen, de beste oplossing.

Succes.

Hallo Jan, ik heb de UTP aansluiting alleen op zolder, en om deze te gaan verleggen is nu onmogelijk.

 


Hallo @Frank.1969 , dan plaats je de D-Link op zolder en de wifi aan, dan zou je op de 1e verdieping ook goede wifi moeten hebben samen met de V10.

Succes.