Skip to main content

Hoe kan ik simpel zien in ‘mijn kpn’ bij ‘wifi beheren’(box12) welke apparaten er aangesloten zijn? Ik bedoel, het zijn allemaal getallen en letters. Moet ik dan uit gaan zoeken welk apparaat bij welke getallen en nummers horen, of kan het ook anders? Ik woon in een flat, misschien gebruikt een buur mijn netwerk, ik noem maar wat. 

Groet, een leek.

Hoe kan ik simpel zien in ‘mijn kpn’ bij ‘wifi beheren’(box12)

De webinterface van de KPN Box 12 is niet MijnKPN. Dat zijn toch echt wel 2 totaal verschillende dingen.

welke apparaten er aangesloten zijn? Ik bedoel, het zijn allemaal getallen en letters. Moet ik dan uit gaan zoeken welk apparaat bij welke getallen en nummers horen,

Als u het wilt weten: Ja.

of kan het ook anders?

In de meestal apparaten zelf kunt u een naam instellen. Deze naam verschijnt dan in de webinterface van de KPN Box. 

Ik woon in een flat, misschien gebruikt een buur mijn netwerk, ik noem maar wat. 

Groet, een leek.

Gewoon zorgen dat u een goed WiFi wachtwoord woord heeft van 12 tekens ofzo. Een wachtwoord wat zo moeilijk is dat u het zelf niet kunt onthouden. 


thanks, 

De webinterface van de KPN Box 12 is niet MijnKPN. Dat zijn toch echt wel 2 totaal verschillende dingen. Ik kan wel mijn wifinetwerken beheren vanuit ‘mijn kpn’?