Skip to main content
Vraag

Hoe installeer ik mijn Philips HUE deurbel?

• January 30, 2026
  • 30 reacties
  • 408 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 8, 2026

Ken je iemand die ook Hue appartuur heeft? Misschien kan je het daar eens proberen want het kan ook nog zo zijn dat de deurbel kapot is. Ik ben namelijk zover ik weet niet eerder iemand tegengekomen die problemen had buiten ​@Steven_76 dan.

• Nieuwkomer
  • February 26, 2026

Heeft iemand al een update betreffende dit probleem?

Ik heb exact dezelfde foutmelding wanneer ik de deurbel probeer toe te voegen aan de bridge. Ik heb eveneens een Experia box v10.

• Auteur
  • Topper
  • February 26, 2026

Ik heb exact dezelfde foutmelding wanneer ik de deurbel probeer toe te voegen aan de bridge. Ik heb eveneens een Experia box v10.

Ik ben inmiddels met de tweedelijns helpdesk van Philips HUE in contact, waarbij ik stap-voor-stap wordt geïnstrueerd en foutmeldingen terugkoppel. Zodra er een oplossing is, zal ik dat hier kenbaar maken. Het kan wel even duren, want het duurt soms uren voordat ik een volgende instructie krijg :-)

• Nieuwkomer
  • February 26, 2026

Ik ben inmiddels met de tweedelijns helpdesk van Philips HUE in contact, waarbij ik stap-voor-stap wordt geïnstrueerd en foutmeldingen terugkoppel. Zodra er een oplossing is, zal ik dat hier kenbaar maken. Het kan wel even duren, want het duurt soms uren voordat ik een volgende instructie krijg :-)

Bedankt, ik kijk uit naar je bevindingen! Op internet vind ik nog een Duitse collega die hetzelfde probleem voor heeft: https://www.reddit.com/r/Hue/comments/1rbrh8y/please_help_im_losing_hope/

Het valt me op dat dit vrij recente threads zijn; zou een recente update van de deurbel en/of bridge er iets mee te maken kunnen hebben?

• Nieuwkomer
  • February 27, 2026

Dag allemaal,

Ook ik loop tegen dit probleem aan. Ik krijg wel verbinding met m'n wifi zowel op de 2.4 als op de 5G

Alleen kan de camera niet worden gekoppeld op mijn mobiele apparaat, hij stopt bij "Home", daar kan hij niet mee verbinden.