Skip to main content

mijn aansluiting is in 2 geplitst een dsl een pstn . 2 draden gaan de ene stekker in en 2 draden de andere.

de experia box V10 heft maar een ingang 

Hoe kom ik aan een samenvoeging van de 4 draden met 2 stekkers in een nieuwe dsl stekker zodat ik ook weer telefonie heb?

Heeft u nu geen telefonie dan? Werkt het niet? Heeft het wel gewerkt? Heeft u het wel in uw abonnement zitten?


Mijn oude experiabox had ook een ingang pstn die verzorgde mijn telefonie.

nu klinkt op mijn vaste telefoon de bezet toon sinds ik de nieuwe experia box V10 installeerde


Hi @xanpippe, dank je wel voor jouw bericht. Als je gebruik maakt van een een internet abonnement waarbij het telefoonnummer is opgenomen in het abonnement, zoals bijvoorbeeld Alles-in-1, dan kun je de Experia Box rechtstreeks aansluiten op het aansluitpunt. De Experia Box V10 heeft een groen poortje genaamd ‘phone 1’ waarop je dan de telefoon aan kunt sluiten. Mocht je een los analoog telefoonnummer naast het internet hebben, dan is een splitter nodig die het telefoon- en internetsignaal van elkaar scheiden.

Mocht dit niet lukken, zou je dan een foto kunnen sturen waarop de aansluitsituatie te zien is? Zou je daarbij dan ook jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


hi Ron.

 

Het is juist een gesplitte situatie die samengevoegd moet worden. Zie mijn info eerder.

De  monteur komt langs. Dank voor je moeite

gr Wim