Skip to main content

... Staan er op dat moment veel apparaten aan die verbonden zijn met het internet? ...

Hoezo lezen mensen, inclusief KPN mods, stelselmatig de vraag maar deels. De vraagsteller zegt toch redelijk duidelijk dat alles behalve de laptop uitstaat?

 

Mijn superwifi is uitermate prut. Glasvezel is verkeerd aangesloten (bedankt KPN netwerk mensen) dus ik MOET met superwifi werken en als ik dit forum lees kom ik allemaal posts tegen waarbij men problemen met de snelheid hebben, ook als ze allerlei obstakels uitschakelen. En dan nog is de doorsnee reactie “oh nee maar heb je X wel geprobeerd? Dat zal wel het probleem zijn”. Terwijl X dus al aangetoond geen probleem meer is.

 

KPN, los het “super”wifi probleem op in plaats van het te ontkennen!



*Admin: reactie onder een oud topic. Eigen topic voor je suggestie aangemaakt.

@BruisTablet Weet je ook wanneer versie 528 precies uitkomt? Ik zit inderdaad nog op 516 en toen ik op het modem inlogde en wifi uitzette, zette hij ook wifi op mijn superwifi uit (ook al zat de 1e verbonden met utp). Dus ik kon mooi ervaren dat het op 516 NIET kan, alleen op het modem het wifi uitzetten. 

Is in principe al uit alleen verspreiding over alle aansluitingen duurt blijkbaar nogal een tijd. In het v12 topic versie 528 zijn enkele specifieke aanmeldingen gedaan met een verzoek tot versneld doorzetten naar 528 versie.


Hoi @Joost G, is het nog gelukt je modem te updaten? En zijn de problemen nu opgelost?



​​​​​​huidige situatie

Afgelopen weekend is de box als het goed is geupdate.

Ik heb daarna wifi op de box 12 uitgezet:

 

Maar toch krijg ik dus de situatie zoals in het 1e plaatje, met mijn wifi extender in de huiskamer verbonden met de box 12, en NIET met het andere superwifi punt.

Dit is de versie info en laat zien dat ik inderdaad op 528 zit. Het “uitzetten van wifi” is nu dus ook gelukt <zonder> mijn internet kwijt te raken op mijn laptop. Dus dat is vooruitgang, denk ik. Maar mijn superwifi is desalniettemin “oranje”.