Skip to main content

Help zojuist de babyfoon binnen met installeren blijkt hij kan enkel op 2,4ghz. Wij hebben een box 12 en via mijn modem kan ik zien dat zowel 2,4 als 5 aanstaan. Hij pakt dus schijnbaar automatisch 5 want koppelen geeft aan dat ik een 2,4 netwerk moet hebben hoe zet ik 5 uit? Ben een leek in dit soort dingen... zie enkel een knop/schuif om gehele wifi uit te zetten niet apart van elkaar.. enable wifi staat daarbij maar dan is gelijk alles weg wifi eindelijk nu weer terug maar wat nu?

Hallo @Jonkers22 , als jouw modem de laatste firmware heeft (….516) dan is er een optie bijgekomen: ‘extra wifi’. Als je die activeert in je modem kun je daar de babyfoon op aansluiten, extra wifi ondersteunt wel de gescheiden banden 2.4 en 5.0 met verschillende wifi namen (SSID).

Succes.

 


Hallo @Jonkers22 , als jouw modem de laatste firmware heeft (….516) dan is er een optie bijgekomen: ‘extra wifi’. Als je die activeert in je modem kun je daar de babyfoon op aansluiten, extra wifi ondersteunt wel de gescheiden banden 2.4 en 5.0 met verschillende wifi namen (SSID).

Succes.

 

Dankje is gelukt!


Hallo @Jonkers22 goed om te lezen dat het gelukt is. Nu kun je de kleine spruit mooi in de gaten houden.