Ja dit kan. Wat bedoel je met "console"?
Bijvoorbeeld een Dream router oid. Ik heb hieraan zitten denken, maar we zijn geen intensieve gebruikers van het internet. Dus ik vraag me af wat de meerwaarde voor mij zal zijn (het ding heeft ontzettend veel mogelijkheden begrijp ik). Ook weet ik vrij weinig van dit soort zaken af. Eigenlijk wil ik gewoon stabiel internet beneden en liefst ook op de eerste verdieping, omdat ik soms beneden en soms boven werk. Geen complexe omstandigheden dus.
Dus wat ik wil proberen is een AP in de huiskamer hangen en dan kijken of dit al voldoende wifi geeft.
Die Acces Point heeft geen webinterface. Je kunt er dus niet zo via een willekeurige browser op inloggen. Je moet een app op je mobiel gebruiken. Of software op de pc.
Klopt, ik dacht dat ik daar een app van UniFi voor kan gebruiken. Bedankt voor je reactie
Hoi @Cees Cornervlag! Je bent nog steeds aan het stoeien met Ubiquiti UniFi AP's begrijp ik. Is het nog gelukt met de andere AP uit je vorige topic?
Het moet zeker mogelijk zijn om een UniFi AP te koppelen met een Box 12 en ik heb het gevoel dat @Marlon92 er wel wat verstand van heeft. Ook zijn er hier wel meer communityleden die je hierin kunnen ondersteunen. Dus als je nog ergens tegenaan loopt, plaats het hier dan vooral!
Hi Arjan, bedankt voor je reactie. En de tip. Ik denk dat ik mij hiermee wel ga redden :-)