Skip to main content

Goedemiddag, ik heb de experiabox v10.  Ik heb problemen met het openzetten van poort 80 en 443. 80 heeft open gestaan maar staat opeens op gesloten. Wat ik ook probeer bij port forwarding, ik kan hem niet meer openzetten. 443 kreeg ik helemaal niet open. Ik heb alle regels al een keer verwijderd, opnieuw ingesteld, modem gereset maar niets werkt. Wie weet de oplossing? 

Hallo @Jacodg @wjb  weet hier veel van, ik heb hem even ingeseind en wil je misschien wel helpen.

Succes.


Kan jij eens screenshot posten van de port-forwardings die je op de V10 gemaakt hebt?


Net weer gekeken, nu staat 80 weer open. Toch even in de gaten houden of dit probleem vaker voorkomt. Ik wil een Raspberry Pi gebruiken om domoticz op te draaien maar dat lukt dus nog niet. Ik heb dhcp binding ingesteld op het ip adres van de Raspberry maar krijg het dus niet draaiend. 


Domoticz gebruikt standaard poort 8080. Tenzij u dat zelf aangepast heeft. Heeft u dat aangepast?

Hoe checkt u of een poort open of dicht staat? Gebruikt u daar een online poortscanner voor?

Werkt het lokaal op uw eigen netwerk wel? Want daar zijn geen poort forwardings voor nodig...