Skip to main content

Hoe kan ik poort forwarding gebruiken. Onderstaande instellingen heb ik al geprobeerd. Zonder succes. Zou iemand mij kunnen helpen.

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet Tobias Kasander.

 

PS als ik ergens hoofdletters of punten mis. Probeer het achter je te laten, En niet als reactie bijvoegen alstublieft!!!

 

De screenshot laat alleen de apn instellingen zien. Dat ziet er volgens mij goed uit.

We hebben meer informatie nodig. Wat voor merk en type modem gebruik je? Dan kunnen we wellicht op het internet zoeken hoe je dit voor dit modem moet instellen.


Wel zelf gekocht. Maar mij lijkt dat niet erg veel uit te maken. Maar het merk is van tp-link.

oor verdere details zie foto


Hier nog een paar foto's, Van wat voor IP ik krijg openbaar en privé

 


Ook wel een beetje vreemd.


Die ip adressen zouden eigenlijk gelijk moeten zijn. Het ip-adres 100.11.*.* is van een Amerikaanse provider. 

Heeft u het ding al eens opnieuw opgestart? Draait er misschien een VPN-verbinding in dat ding ofzo? Of 1 of andere privacy functie ofzo?


Nee, een vpn verbinding is het niet. Heb ik voor de zekerheid nog even nagekeken. En ik heb hem ook al 3 keer gereset, Dus dat lijkt mij tenminste niet dat het aan kan staan


Weet @wjb hier misschien iets over te zeggen? Waarom staat dat 100.11. adres daar?


Het lijkt erop dat ook bij de APN advancedinternet natting van toepassing is.


En hoe kan ik dat uitzetten, Als ik vragen mag


Ik ben bang dat dat niet gaat lukken.


😭😭 maar is dit echt niet te omzeilen ben net een nieuwe klant en voordat ik klant werd werd mij gezegd dat dit kon en nu kan het dus blijkbaar niet en zit ik dus wel aan een contract vast hoe dan


en kan KPN hier ook even op reageren, Met hoe ik dit het beste kan instellen. Want het moet werkend te krijgen zijn anders ga ik toch weer ergens anders heen ik hoop van jullie te horen KPN alvast bedankt met vriendelijke groet Tobias


Op mijn toestel werkt advancedinternet wel goed hoor.

En in het toestel:

Gewoon precies goed dus. Als ik het weer uit zet naar standaard instelling:

 


Maar als ik het terug zet naar de standaard instelling, Krijg ik ook geen ip als 192. Dan krijg ik ook een raar ip. Of is een nieuw apparaat kopen dan beter. Want ik heb wel echt poort forwarding nodig. En als ik een nieuw apparaat koop, Welke zouden jullie mij voorstellen die het wel pakt.


Wat wel raar is, Is dat dan de dns server er wel goed in staat ( Zoals aan de foto's te zien ) maar het ip adres is dus verkeerd


Een nieuw apparaat kopen heeft geen zin want die zal, met dezelfde sim-kaart, precies hetzelfde reageren.

Ik zie overigens op jouw eerste screenshot dat NAT aan staat. Kan je die zelf uitzetten en zo ja, wat gebeurt er dan?


Ik heb hem kunnen uitzetten. En dan ook even 4g uit en aan zetten, Om mij opnieuw aan te melden op het netwerk. Maar zonder success blijft gewoon het zelfde. Jammer genoeg


Zet hem dan maar weer aan.


Iemand nog iets wat ik kan proberen. Word er een beetje moe van. Ik dacht het is alleen advancedinternet als APN instellen, Maar blijkbaar zit daar nog veel meer achter.


Ik vind nog steeds dat 100.11 adres heel raar. Dat is van een Amerikaanse provider volgens mij. Daarom zou ik denken dat er iets getunneld word ofzo. 

Welk ip krijgt u als u via de browser naar http://ip-adres.nl gaat?


Maar als ik het terug zet naar de standaard instelling, Krijg ik ook geen ip als 192. Dan krijg ik ook een raar ip. 

Nog steeds dat 100.11 adres?


jep helaas wel


En op uw vorige vraag, Het IP adres wat ik dan naar boven krijg begint met 83.232. Dus dat is al raar. Maar dat ik die dan niet op mijn router te zien krijg, Is ook zo wat


@tobiasvan1000 Heb je de TP-Link ook al eens herstart na instellen op advancedinternet?

Dat hielp laatst ook bij een andere forumgebruiker om zijn VPN tunnel aan de gang te krijgen op zo'n TP-Link.

 


Ik heb hem in iedergeval 2x gereset. En na advanced internet ingesteld te hebben, Ook nog 2x een herstart gegeven. Dus ja. Maar vind dit erg vreemd inderdaad, Net wat @Nick83 zegd het ip adres is inderdaad van een Amerikaanse provider. Heb het even uitgezocht maar verder dan dat kom ik niet helaas.