Skip to main content

Ik zoek een manier van tijdsbeperking van Roblox via het netwerk, alleen via de V10A lukt het niet, is het nog een andere, niet al te dure manier? Heb een zoon en dochter met nogal een behoefte aan spelen van Roblox. 

Is een acces point een idee? maar is dat dan ingewikkeld om dat toe te passen?

Met basis modems van KPN kan je dit niet specifiek instellen voor een bepaalde website, je hebt wel iets van oudertoezicht. 
Experia Box V10: Ouderlijk toezicht / MAC ACL instellen | KPN Community

Hoi ​@Emeswee, welkom op onze community! Ik zie al een goede tip staan van ​@bnh, kom je er een beetje uit zo?

Nee want ik kan niet een hele laptop blokkeren, vanwege online huiswerk en heb nog niet het juiste antwoord. 

Nee want ik kan niet een hele laptop blokkeren, vanwege online huiswerk en heb nog niet het juiste antwoord. 

Wat jij wil bereiken, kan alleen met een eigen modem. Fritz!box ga je ook niks aan hebben gok ik. Je zal al meer naar iets professioneler moeten zoals Unifi producten. Maar met een KPN modem is dit uitgesloten. Misschien dat je iets met software kan bereiken op de computer zelf, maar dat zal je zelf moeten uitzoeken.

Als je het op de WiFi blokkeert, gaan ze dan via 4G niet vrolijk verder?

De ene weet dat wel, maar de andere weet dat niet. Heb te maken met kinderen met een beperking. 

Met een telefoon wel, maar hier zijn speciale apps voor als het een telefoon betreft.

Huiswerk doen ze toch op een laptop of tablet, daar zit toch geen 4G op ?

Met een telefoon wel, maar hier zijn speciale apps voor als het een telefoon betreft.

maar wel als ze een personal hotspot hebben aangemaakt via de telefoon met 5G..

de Iphone is redelijk goed dichtgetimmerd bij allebeide.

Ja ik vrees als ze dat doen dat je redelijk machteloos staat.

Ja ik vrees als ze dat doen dat je redelijk machteloos staat.

maar de ene waar het (vooral) om draait, die doet dat niet, die is niet zo handig er in. en gaat het ook niet worden. 

Lastig inderdaad, is het niet makkelijker op het apparaat zelf in te stellen dat deze apps niet gebruikt kunnen worden tussen specifieke tijden?

Misschien kan je hier wat mee, je kan dus schermtijd per app instellen op de iPhone. Misschien is er ook zoiets voor Windows. 

https://www.reddit.com/r/iphonehelp/s/EpmLJXqGvK

Is het mogelijk om een router achter de v10A te zetten en er een te zoeken met meer mogelijkheden?

https://id.nl/huis-en-entertainment/computer-en-gaming/netwerk/je-eigen-router-achter-een-modem-router

Is het mogelijk om een router achter de v10A te zetten en er een te zoeken met meer mogelijkheden?

https://id.nl/huis-en-entertainment/computer-en-gaming/netwerk/je-eigen-router-achter-een-modem-router

Zeker, je kans zelfs als je glasvezel hebt de V10 weglaten.

begrijp ik, maar dat moet ik een heel router modificeren. Geen tijd daarvoor.

begrijp ik, maar dat moet ik een heel router modificeren. Geen tijd daarvoor.

een router voor wifi 6 is beschikbaar, beschikt de v10a over wifi 6 ?

Nee, V10a beschikt over WiFi 5, vanaf de V12 ga je naar WiFi 6. Of via de SuperWiFi2

Reageer